Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Yaris IV

Podsumowanie 118 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Yaris IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,44 zł
9
5,9
35,95 zł
12
5,7
34,72 zł
13
8,8
53,39 zł
4
Silniki Benzynowe Toyota Yaris IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Toyota Yaris IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (118)

6,3
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
4,6
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Wynik 4.0 to wynik tylko po mieście (aglomeracja śląska) bez klimatyzacji, przy emeryckiej jeździe, nie przekraczającej 90 km na godzinę. Z tą średnią przepaliłem cały bak paliwa i był to nie lada wyczyn. Planowanie hamowania i przyspieszania. Hamowanie silnikiem. Jazda na luzie z górki. Nie przyspieszanie pod górkę. Unikanie hamowania. Generalnie mega męczarnia, ale zrobiłem ten wynik bo założyłem się że się da zejść ze spalaniem poniżej 4,3 l/100. Nie wiem czy udało by mi się jeszcze raz powtórzyć ten wynik.
6,0
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 125KM 92kW
6,3
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Dokladnie tyle samo pali Astra 5 A samochód o segment wyżej
6,0
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 125KM 92kW
5,0
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Trasa 50km
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris IV
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
4,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
4,5
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Przebieg 6000km. Trasa ekspresowa 120km/h tempomat 5,7l, drogi wojewódzkie 4,5l, miasto plus dojazd do miasta ok. 15km 4,3l
4,6
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
5,6
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 125KM 92kW
Miasto - 7l, Trasa - drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne do 110km/h - 6l; do 90km/h 5,5l; do 70km/h 4,8l. Prędkości autostradowe do 140km/h ok. 7-7,5l. Mi w trybie mieszanym 50/50 wychodzi 6,3l bez autostrad. Auto zaskakująco żwawe biorąc pod uwagę wolnossący silnik bez turbo - nie ma problemu z brakiem mocy w zakresie 2-4tys. obrotów. Ogolnie rzecz biorąc w tym zakresie jest się wstanie wszystko wyprzedzić. Silnik wpada w lekkie wibracje podczas przyspieszania poniżej 2 tys. obrotów, trzeba trochę osłuchać silnik, żeby wiedzieć w jakich przedziałach czuje się najlepiej (akustyka i dynamika), jak dla mnie jest to 2,5-4 tys. Wtedy też brzmi najlepiej.
Toyota Yaris IV