Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting

Podsumowanie 6 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (6)

3,7
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Yaris IV 130KM 1.5 dynamic force hybrid 2025 to bardzo oszczędne auto. Dużo jednak zależy od pogody i innych uczestników ruchu. Przy codziennej jeździe na odcinku aglomeracja-zakorkowane miasto w godzinach porannych średnio 3,2l/100km. W piątki rano da się zejść do 2,7l/100km. W godzinach popołudniowych gorzej - Jak na drodze wojewódzkiej trafi się "zamulacz" jadący ekodieslem 40/h przy pustej drodze to Yaris spali nawet 5,5l/100km. Jak się takiego wyprzedzi to do 3,8l/100km można zejść. Po pierwszych 5tys.km średnie spalanie komputer pokazuje na 3,4l/100km. Zaskakujący jest dla mnie akumulator napędu elektrycznego, który przy wyłączonej klimatyzacji pozwala nawet przy niskim stanie naładowania pokonać 20 minutowy korek bez załączenia silnika spalinowego. Tak czy inaczej pełny bak (35l) tankuje za mniej niż 200zł i starcza na ponad dwa tygodnie codziennej jazdy.
3,7
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Yaris IV 130KM 1.5 dynamic force hybrid 2025 to bardzo oszczędne auto. Dużo jednak zależy od pogody i innych uczestników ruchu. Przy codziennej jeździe na odcinku aglomeracja-zakorkowane miasto w godzinach porannych średnio 3,2l/100km. W piątki rano da się zejść do 2,7l/100km. W godzinach popołudniowych gorzej - Jak na drodze wojewódzkiej trafi się "zamulacz" jadący ekodieslem 40/h przy pustej drodze to Yaris spali nawet 5,5l/100km. Jak się takiego wyprzedzi to do 3,8l/100km można zejść. Po pierwszych 5tys.km średnie spalanie komputer pokazuje na 3,4l/100km. Zaskakujący jest dla mnie akumulator napędu elektrycznego, który przy wyłączonej klimatyzacji pozwala nawet przy niskim stanie naładowania pokonać 20 minutowy korek bez załączenia silnika spalinowego. Tak czy inaczej pełny bak (35l) tankuje za mniej niż 200zł i starcza na ponad dwa tygodnie codziennej jazdy.
2,8
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
6,0
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
4,3
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Miasto przy piłowaniu: 5l/100km Miasto oszczędnie i bez korków: 3.5l/100 Miasto oszczędnie w korkach: 4-4.5l/100 Trasa oszczędnie (głównie drogi powiatowe): 3.5l/100 Trasa autostrada z testowaniem trybu power: 5-5.5l/100 Auto jest świetne. Pomimo małych rozmiarów, jadąc zgodnie z przepisami, można komfortowo pojechać (raz na jakiś czas, w dwie, trzy osoby) w trasę typowo wczasową, typu Warszawa - Mazury; Warszawa - Beskidy. Do miasta (u mnie 90% czasu) nic lepszego nie znajdziesz.
6,4
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
4,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting