Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Yaris III

Podsumowanie 258 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Yaris III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,79 zł
64
5,2
31,65 zł
6
6,4
38,64 zł
75
6,1
37,00 zł
52
Silniki Benzynowe Toyota Yaris III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
21,42 zł
4
7,8
24,57 zł
1
7,0
21,91 zł
9
6,7
21,10 zł
2
Silniki Diesla Toyota Yaris III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
30,55 zł
2
4,7
29,23 zł
16
Silniki Hybrydowe Toyota Yaris III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,4
26,69 zł
3
5,4
32,82 zł
11
4,8
29,07 zł
13

Lista raportów zużycia paliwa (258)

5,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Jest to auto służbowe żony. W wakacje, auto rodzinne spłatało nam figla i na wakacje do Chorwacji, zdecydowaliśmy się wyjechać Yarisem. Z założenia karkołomne zadanie, ponieważ autem miały jechać dwie dorosłe osoby i 3 dzieci. Toyota totalnie mnie zaskoczyła, zarówno spalaniem jak i radzeniem sobie na górach i podjazdach. Wyjeżdżaliśmy w nocy i spalanie do granicy komputer wskazał na 4.8L/100km - prędkość, gdzie się dało, w miarę możliwości jak największa do 130km/h. Po autostradzie jechałem 140 km/h i wtedy spalanie podskoczyło do 5.2L. Dalej w Chorwacji, przy klimatyzacji, spalanie zatrzymało się na wartości 5.6L/100km i tak też utrzymało się do końca podróży - wracaliśmy w dzień. To były wskazania komputera ale po powrocie zatankowałem do pełna i policzyłem spalanie wg. zużytych litrów - pierwsze tankowanie były z głębokiej rezerwy. Wynik jaki uzyskałem, to jest dokładnie ten jaki wskazywał komputer, czyli 5.66L/100km z całej trasy - łącznie lekko ponad 2700km. Całkowite pozytywne zaskoczenie silnikiem i pojemnością Yarisa ale gdyby nie awaria Mondeo, nie zdecydowałbym się na wyjazd Toyotą ;)
5,1
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Bardzo dobra ekonomia jazdy.
5,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Ok - prawie nowy samochód.
4,9
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Przy bardzo oszczędnej jeździe (80-85kmh) można zejść w granicach 3.9. Momentami mi się to udawało. Oczywiście musi być kilka warunków i stosowanie zasad eco-drivingu. Wyżej podae wyniki dotyczą oszczędnej jazdy. Dojeżdżania do skrzyżowań bez przesadnego hamowania i tracenia prędkości. Wynik 4.0 przy dłuższej jeździe zanotowałem stosując tempomat z ustawioną prędkością 85-90kmh (czasem trochę zwiększałem, czasem pomniejszałem). Autko w porównaniu do poprzedniej generacji 1.33 (99KM), około 10 procent oszczędniejsze. Gratulacje dla inżynierów toyoty. Więcej mocy, mniej potrzebnej benzyny. Niestety to tylko autko zastępcze, także niebawem wracam do poprzednika. Pozdrowienia
7,6
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Zaskoczony pozytywnie. Faktycznie jest mniejsze spalanie niż w 1,33 99 KM. Dynamiczniejszy, w mieście pali o dziwo bardzo mało.
6,2
Toyota Yaris III
Hatchback 3d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Auto z włączona klimatyzacją w cyklu miejskim spala 8l. W trasie na odcinku 1200km średnia to 5,9l. Miasto/trasa 6,7
7,1
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Nie wiem jak ludzie potrafią osiągnąć tak wspaniałe rezultaty. Mój Yaris to istna porażka. Pali jak smok. Po mieście nie schodzi 8,6 , zimą to 9,5 po mieście i to tylko 50km/h Autostradą to tylko 90km/h i wtedy zmieści sie w 6-6,5 a jak szybciej to zaczyna się "wir w baku " Zgłaszaliśmy problem w ASO ale bez odzewu. Auta nie polecam.
6,2
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
4,4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Nowe auto wiec jedyne co kupuje to plyn do spryskiwaczy i paliwo. Zalanie do pełna kosztuje mnie koło 80zl netto, a przejadę na nim koło 700km (rekord moj to 880km).
5,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Raport po raz drugi. Na dystansie 300KM z Lubina do Wrocławia i z powrotem (2x) w ciągu dwóch dni osiągnąłem minimalnie 4.8, przy jeździe możliwie najbardziej oszczędnej (EKO-driving). Taka jazda jest nieco męcząca, ale też wiążą się z tym oczywiste oszczędności. Natomiast średnie spalanie w cyklach miejskich i pozamiejskich jest możliwe do osiągnięcia 5.5, jednak z założeniem, że jeździ się co najmniej tyle samo poza miastem, co w mieście. Autko bardzo oszczędne.
Toyota Yaris III