Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Yaris III Hatchback 5d

Podsumowanie 107 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Yaris III Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,72 zł
40
6,3
38,32 zł
43
Silniki Benzynowe Toyota Yaris III Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
20,35 zł
2
7,4
22,35 zł
7
Silniki Diesla Toyota Yaris III Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
28,72 zł
11
Silniki Hybrydowe Toyota Yaris III Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,4
26,62 zł
3
4,1
24,81 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (107)

5,7
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Bez uwag.
6,1
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
takie spalanie na dystansie ok. 2400 km z czego tylko ok 100 km w mieście reszta autostrada z prędkością między 120 kmh a 150 kmh
6,6
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
5,9
Liczba komentarzy: 1
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Auto waży 1020 kg i z silnikiem 1,0 3 cylindrowym, z bardzo niskim momentem obrotowym 93 Nm przy 3600 obr/min po prostu nie jedzie; to typowa taczka, jeździdełko. Słabe przyspieszenie, na autostradzie spalanie 6-7 l (folder producenta mówi 4,2 - nie wierzcie temu). Mały zbiornik paliwa, mały zasięg, tak jak przedmówca, stwierdził - stanowczo odradzam ten samochód do jazdy na trasie, nie z tym silnikiem. Na pewno diesel jest najlepszym wyborem na trasę. Samochód typowo miejski, z silnikiem 1,0 dziwnie się rusza, jak Maluchem. Plus za sporo miejsca w środku jak na tę klasę. W tej klasie jest wiele lepszych samochodów którymi jeździłem np. Fiat Grande Punto, Skoda Fabia, VW Polo, Opel Corsa. Toyota Yaris nie ma tego czegoś, co powoduje uśmiech na twarzy jeżdżąc np. Grande Punto, które o wiele lepiej się prowadzi.
5,4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Tutaj wielki plus. Jakość wykonania powoduje, że cena auta nie spada z czasem, a to powoduje, że koszty amortyzacji auta nie są wysokie. Niskie spalanie przy spokojnej jeździe tez dodaje swoje. Mały minus za koszty przeglądów w okresie gwarancyjnym, ale po minięciu gwarancji można spokojnie zrezygnować z autoryzowanych przeglądów na rzecz dobrego mechanika za 1/4 tej ceny. Dodam, że ASO to jakość korporacyjna, czyli słabi mechanicy potrafiący naprawić tylko rzeczy, na które mają procedury. Niewarta swoich pieniędzy cokolwiek by o sobie nie mówili. Przy poprzednim aucie na piszczący wentylator klimy mieli tylko jeden sposób: wymienić całość.
5,4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Roczne auto ubezpieczyłem OC i AC, NW za 1100 zł. ( max zniżki).
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
yarisem 1.0 przejechałem 80 tyś km ; przy codziennej jeździe spala 5,3 ( miasto/trasa 70/30 ) ; ekojazda to wynik poniżej 4 L/100 km ; na autostradzie przy jeździe do końca to 6,5 L/100 km
4,9
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.4 D-4D DPF 90KM 66kW
Nie znam kosztów serwisu, który na gwarancji realizowany musi być co 15.000km. Zbiornik płynu do spryskiwaczy to ok. 3 litry więc płynu zawsze zostaje trochę. Zużycie paliwa jest bardzo różne, ale zależy tylko od twojej dynamiki jazdy. Potrafiłem jeżdżąc normalnie zejść do średniego spalania poniżej 4,5l/100km (służbowe auto tankowane zawsze do pełna, więc prosty rachunek wpisywanych kilometrów w stosunku do ilości zatankowanego paliwa)
5,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Bez problemu 5l /100km przy normalnej eksploatacji takiego auta szukałem.
4,6
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Toyota Yaris III Hatchback 5d