Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota RAV4 III MPV Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Valvematic 158KM 116kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,4
Deklaracja producenta
7,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Valvematic 158KM 116kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.5

Lista raportów zużycia paliwa (26)

11,5
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
300-320 km na 36 litach gazu. Zbiornik 45 litrów zmieścił się idealnie do schowka.
9,4
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
przy codziennej jeździe (większość w trasie) pali ok 9,5l
10,8
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Ceny na serwisie takie jak wszędzie mniej więcej, choć w porównaniu do subaru, którym wcześniej jeździłem zdecydowanie niższe. Spalanie wyższe niż to producenci zachwalali i brak możliwości przerobienia na gaz jeżeli zależy nam na gwarancji. Ponoć toyota się wycofała z tej opcji, co uważam za błąd, bo przy autach tego typu, jest to często brane pod uwagę. Pojemność baku ponoć wynosi 55 albo 60 L (nie pamiętam) natomiast przy doprowadzeniu komputera do wyświetlenia Range 5 km, nie wejdzie więcej niż 50 l co przy tym spalaniu jest bardzo uciązliwe.
8,7
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Napiszę prosto. Właśnie wróciliśmy RAV-ką z z gór do Trójmiasta i jeśli chodzi o spalanie to nie mam powodów do narzekań. Przejechaliśmy w sumie 1900 km, a spalanie na całej trasie wyniosło 8,45 l/100 km, wliczając w to jazdę po drogach krajowych, autostradach, górskich drogach w okolicach Zakopanego oraz trochę jazdy w ruchu miejskim. Najniższe spalanie jakie udało się uzyskać bez większego wysiłku to 7,2 l/100 km w drodze powrotnej (na odcinku 515 km). Składały się na nie: zjazd Zakopianką do Krakowa, podróż drogą 94 przez Olkusz do Dąbrowy Górniczej, jazda drogą krajową nr 1/S1 przez Łódź i Włocławek. Nie licząc drogi 94, maksymalna ciągła prędkość wynosiła do 130 km/h. Spalanie wzrosło znacznie na ostatnim odcinku, jakim była A1 od Torunia i jej przedłużenie czyli trójmiejska obwodnica (9,7 l/100 km na odcinku 225 km, prędkości w przedziale 140-170 km/h). Z kolei jeżdżąc po Trójmieście i o okolicach i raczej na krótkich dystansach komputer pokazuje średnie 10 l/100 km i raczej nie ma zamiaru się obniżyć ani podnieść. Ogólnie spalanie do przyjęcia i bez zaskoczenia
9,6
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Jestem mile zaskoczony spalaniem tego autka. Przy lekkiej nodze i szybkim kursie ekodrivingu można osiągnąć 8-9 litrów w mieście. Na trasie do 120km/h spalanie utrzymuje się na poziomie 8 litrów. Dalekie trasy do 110km/h spokojnie można osiągnąć 7 l/100km . Powyżej 140-160km\h pali ile chce. Rekord przy 215 km\h wyniósł 30 l/100km
9,3
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
To nie jest tani samochód - raczej trzeba mieć świadomość kosztów rzędu 50zł/100km. Ubezpiecznie i serwis w standardowej cenie.
Toyota RAV4 III MPV Facelifting