Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting

Podsumowanie 5 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (5)

12,3
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
9,2
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D PowerBoost 201KM 148kW
10,1
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
12,0
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Auto w firmie, więc spalanie nie jest aż tak istotne. Średnio pali 13 l, przy czym nigdy nie jeździ tylko po mieście. Albo trasa albo 50% miast 50% trasa. Trzeba przyznać, że moc jest ciągle wykorzystywana - stąd takie wyniki. Co ciekawe, jak ciągnie przyczepę (nawet tonową i cięższe), pali mniej niż bez - bo jeździ wolniej. Skrzynia zestopniowana w taki sposób, że na 4 biegu jedzie nawet 180km/h, a zmiana na 5 bieg nie powoduje zmniejszenia spalania! 5 bieg służy chyba jedynie do lepszego komfortu akustycznego na autostradach. V max 190`195km/h (licznikowe, choć trzeba przyznać, że licznik w Hiluxie jest bardzo dokładny i wszystkie nawigacje pokazują podobne prędkości.
9,1
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Przeglądy za granicą potrafią być w niektórych przypadkach nawet 90% tańsze, ale nie tylko część. Generalnie jak na swoje parametry, wyposażenie i przeznaczenie, uważam że jest rewelacja. Spalanie dotyczy docieranego dopiero silnika na pierwszych płynach ustrojowych
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting