Szukaj

Najnowsze raporty Toyota Hilux

9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Auto doskonale sprawdza się w terenie jak również w jeździe miejskiej. Siedzi się wysoko, co zapewnia b. dobrą widoczność. Nie straszne mu po zimie wyrwy w asfalcie, wysokie krawężniki i brodzenie w wodzie (duży prześwit podwozia). Jak na swoje gabaryty auto oszczędne w trybie ECO. Najwięcej frajdy sprawia jazda w trybie PWR - można się ździwić przyśpieszeniem ze startu jakie oferuje ten HILUX. Dobrze tłumi wszelkie nierówności. Posiada wszystkie potrzebne udogodnienia jakie oferuje typowy samochód osobowy. Należy pamiętać, że jest to samochód do pracy w ciężkich warunkach terenowych.
9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
12,0
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Auto w firmie, więc spalanie nie jest aż tak istotne. Średnio pali 13 l, przy czym nigdy nie jeździ tylko po mieście. Albo trasa albo 50% miast 50% trasa. Trzeba przyznać, że moc jest ciągle wykorzystywana - stąd takie wyniki. Co ciekawe, jak ciągnie przyczepę (nawet tonową i cięższe), pali mniej niż bez - bo jeździ wolniej. Skrzynia zestopniowana w taki sposób, że na 4 biegu jedzie nawet 180km/h, a zmiana na 5 bieg nie powoduje zmniejszenia spalania! 5 bieg służy chyba jedynie do lepszego komfortu akustycznego na autostradach. V max 190`195km/h (licznikowe, choć trzeba przyznać, że licznik w Hiluxie jest bardzo dokładny i wszystkie nawigacje pokazują podobne prędkości.
9,1
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW
Nie wiedzieć czemu, ale Administrator portalu "zapomniał", że po 2011r. HILUX także jest produkowany :-)) A ten to pojazd (produkcja II połowa 2012r)już po face-liftingu i modernizacji silnika ma umiarkowany apetyt na paliwo. Na trasie Kudowa-Wrocław centrum (czyli po części górki), przy oszczędnej jeździe spalił 7,4L/100 (zima)- wprawdzie to nie wartość katalogowa, ale już zupełnie blisko. Auto ma przejechane dopiero nieco ponad 10kkm - bez wymiany płynów ustrojowych od nowości. Spalanie rośnie odpowiednio, gdy po ośnieżonych (białych) drogach porusza się ciągle 4x4 i na krótkich odcinkach. Ale po zużyciu nawet całego baku w jedzie po górach, więcej jak 10,5 nie połykał. Co będzie po pierwszej wymianie olejów? Okaże się wkrótce....istnieje podejrzenie, że spalanie powinno spaść o jakieś wartości. Dam znać po fakcie.
8,4
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina 2.5 D-4D 120KM 88kW
Witam raport toyoty hilux 2.5 d4d fabryczny chip na 137 KM (polecam auto z chipem jedzie prawie 190 km/h ) spalanie rewelacyjne przy pierwszej wizycie na stacji liczyłem na ponad 10L na 100km nie wierząc w raporty spalania, a tu niespodzianka... 8,3 L /100 km podczas jazdy po moim powiecie ( miasta do wielkości 40 tys.) krótkie trasy do 10 km. jazda bardzo spokojna do 90-100 km/h na dłuższej trasie spokojnie 7 L przy prędkości do 110 km/h. osoby wahające się przed zakupem bardzo zachęcam, ale kupujcie z chipem na 137 KM bez niego spalanie dużo wyższe ponieważ auto nie ma mocy i trzeba je kręcić. pozdrawiam
11,4
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Samochód użytkowany na codzień, trasa do Albanii po autostradach załadowany 130-140km/h spalanie ok 13,5 Przy normalnej jeździe 50 miasto 50 trasa okolo 11,5 i niżej ciężko, da się ale to już ciężko jazdą nazwać
Dziennik kosztów dla Toyota Hilux
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
9,0
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
120 tyś i średnie spalanie 9.8l, jazda dużo po górach jakieś trasy, czasami przyczepka i spory ładunek. Jak ktoś się nie spieszy to można uzyskać bardzo ekonomiczną jazdę Jak na auto takich gabarytów rekord poniżej 6 l/100km na trasie zakopane-szczyrk ale było trochę z górki. Jednak jak się przyciśnie na autostradzie to i 18l spali
8,7
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Tylko jazda jak stary pryk pozwoli na osiągnięcie wyniku 8czy nawet delikatnie poniżej 8 litrów, z ppa+minikoparka 17-18. Ogólnie nie wart swojej kosmicznej ceny ale cóż....spłacę i sprzedaję. Nalot rdzy na ramie w serwisie nie robi wrażenia. Przebieg 40tyś.
9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Jak w każdym samochodzie - ekonomiczność zależy od stylu jazdy i warunków na drodze. Silnik po downsizingu można uznać za oszczędny, jak na tę masę samochodu. Spalanie; podjeżdżając w korku - 23 l/100 km, mój rekord oszczędności na trasie: 7,5 l / 100 km. W cyklu mieszanym, bez duszenia pedału gazu auto pali przeciętnie 10,5 l / 100 km. Jazda ze stałą prędkością 60 km/h - nie więcej niż 5 l / 100 km. Nie miałem jeszcze potrzeby tankować Adblue.
9,1
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Przeglądy za granicą potrafią być w niektórych przypadkach nawet 90% tańsze, ale nie tylko część. Generalnie jak na swoje parametry, wyposażenie i przeznaczenie, uważam że jest rewelacja. Spalanie dotyczy docieranego dopiero silnika na pierwszych płynach ustrojowych
Toyota Hilux