Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Corolla XII

Podsumowanie 323 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Corolla XII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
41,55 zł
34
6,7
39,85 zł
42
Silniki Benzynowe Toyota Corolla XII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Toyota Corolla XII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (323)

4,4
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam ten model od 3 miesięcy, trasa warszawa-zielona góra (450km) bez naginania przepisów spalanie 5.7L/100, jednakże dopiero w mieście hybryda pokazała co potrafi, po przejechaniu ok. 8 tys kilometrów średnie spalanie w mieście to 3.8L/100km, skrzynia biegów idealnie spisuje się w miejskich warunkach, Samochód jest dynamiczny oraz bardzo dobrze się prowadzi, minusem jest słaba izolacja akustyczna ale jest ona głównie słyszalna przy wyższych prędkościach, pojazd w pełni spełnia moje oczekiwania, polecam każdemu kto głównie porusza się po mieście.
4,0
Toyota Corolla XII
TS Kombi Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Wszystko zależy od kierowcy i stylu jazdy. Pojazd daje naprawdę duże możliwości oszczędnej jazdy. Jest wrażliwy nie tyle co na dynamikę przyspieszania, a na szybkość z jaką poruszamy się stale. Po większym mieście jeżdżąc dynamicznie jesteśmy w stanie swobodnie utrzymywać średnią spalania około 4l/100km . Przy dłuższej trasie niestety wrogiem jest większa szybkość czyli poruszanie się z prędkościami autostradowymi i większymi na dłuższych odcinkach. Swoje doświadczenia mogę podzielić na cztery osobne kategorie. Pierwszą jest użytkowanie pojazdu w mieście o naprawdę małej powierzchni na odcinkach rodzaju 2 do 3 kilometrów pojedynczego przejazdu. W takiej kategorii średnia może wyjść około 5l/100km do 5.5l/100km spalania jeżeli pojazd by był użytkowany tylko w ten sposób. Średnie z podsumowań pojedynczych przejazdów przez komputer wahają się od 3l/100km do 10l/100km . Wszystko jest związane ze zbyt krótkimi odcinkami podczas, których czasem silnik przez większość drogi podładowuje baterię i wychodzi średnia 10l/100km by następny odcinek pokazał średnią 3l/100km albo 4l/100km z uwagi na rozpoczęcie odcinka z naładowaną już uprzednio baterią trakcyjną. Jako drugą kategorię kwalifikuję jazdę miejską w większym mieście, gdzie przemieszczamy się w odcinkach plus 10 km. Pojazd w tej kategorii naprawdę błyszczy. Duża ilości przyspieszania ze świateł, postojów w małych korkach, hamowań i prędkości jazdy, które nie są wyższe niż 80km/h grają na korzyść ekonomii przejazdu. Średnią spalania w tej kategorii można swobodnie uzyskać w zakresie od 3.5l/100km do 4.0l/100km . Dwie pozostałe kategorie to jest jazda pozamiejska. W pierwszej z nich czyli jazda na drogach krajowych z ograniczeniem 90km/h z odcinkami ograniczeń 70km/h oraz nieustannym zwalnianiem podczas przejazdów przez wioski pojazd zdaje egzamin doskonale przy zachowaniu odpowiedniej taktyki jazdy tj. przejazd przez wioski z użyciem tylko i wyłącznie zakresu pracy silnika elektrycznego tj. trzymanie wskaźnika do wskazania "eco" i unikania włączania układu spalinowego. Przy użyciu takiej taktyki możliwym jest zużycie 3.5l/100km w takich trasach nawet z użyciem klimatyzacji. Ostatnią kategorią jest jazda pozamiejska z wykorzystaniem dróg ekspresowych oraz autostrad. Tutaj naczelnym czynnikiem, który odgrywa rolę jest prędkość z jaką poruszamy się przez te drogi. Na odcinku około 400 km przez trasy ekspresowe oraz autostrady i przy prędkościach przelotowych na tempomacie 130km/h do 150km/h z momentami przyspieszania do 180 km/h podczas wyprzedzania kolumn pojazdów na prawym pasie ruchu średnia spalania może wynieść około 6.0l/100km, może nawet i delikatnie więcej. Przy użytkowaniu przez mnie pojazdu tj. osoby prywatnej średnia między tankowaniami nigdy nie wyszła większa niż 4.8l/100km. Na odcinkach leśnych bogatych w zakręty, gdzie prędkość utrzymuje się około 70km/h do 80km/h średnia z odcinka potrafi wyjść 3.1l/100km.
5,5
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
3,8
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
6,8
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
4,1
Toyota Corolla XII
Hatchback Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XII
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
6,2
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
6,7
Toyota Corolla XII
Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
4,3
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Spokojna trasa drogami krajowymi udało się chwilowo zejść do 3,2 a na koniec podróży komputer pokazywał 3,6 Jazda na codzień po małym mieście - wynik 4,2 Dynamiczna jazda po dużym zakorkowanym mieście - wynik 5,2 Po prostu rewelacja. Na dodatek auto bardzo wygodne i ładne, więc nie ma co się dziwić, że dużo ich jeździ.
4,1
Toyota Corolla XII
Hatchback Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
4,1
Toyota Corolla XII
Hatchback Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Auto potrafi być mega oszczędne w mieście i w trasie, jednak wymaga to skupienia podczas jazdy przy operowaniu pedałem gazu. Przy spokojnej jeździe dla prędkości 90 km/h wynik poniżej 4 l. na 100 km nie jest trudny do osiągnięcia. Gdy się nie pilnujemy z gazem, w mieście pali średnio litr więcej, a w trasie 0,5 l. więcej na 100 km. Przy prędkościach ok. 120 km/h pali ok. 5 l., a przy 140 ok 6 l. Mój rekord w trasie na odcinku 60 km, przy prędkości 90 km/h oraz wiatrem w plecy, na drodze w krajobrazie równinnym to 2,8 l na 100 km.
Toyota Corolla XII