Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Corolla XII Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,2
Deklaracja producenta
3,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.4

Lista raportów zużycia paliwa (22)

6,9
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
5,8
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
4,4
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam ten model od 3 miesięcy, trasa warszawa-zielona góra (450km) bez naginania przepisów spalanie 5.7L/100, jednakże dopiero w mieście hybryda pokazała co potrafi, po przejechaniu ok. 8 tys kilometrów średnie spalanie w mieście to 3.8L/100km, skrzynia biegów idealnie spisuje się w miejskich warunkach, Samochód jest dynamiczny oraz bardzo dobrze się prowadzi, minusem jest słaba izolacja akustyczna ale jest ona głównie słyszalna przy wyższych prędkościach, pojazd w pełni spełnia moje oczekiwania, polecam każdemu kto głównie porusza się po mieście.
5,5
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
5,5
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
5,1
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW

Usterki Toyota Corolla XII

Liczba wpisów: 22

Toyota Corolla XII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,8
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
3,6
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam porównanie do Priusa 3 , więc są plusy i minusy - oczywiście zestawiając te dwa samochody Na plus dla corolli : 1 - mniejsze spalanie niż prius 3 o około 0,5 litra 2- Jest znacznie bardziej żwawy mimo mniejszej mocy 122kw (prius 136) 3 - na bateri pojedzie nawet 100-110 km/h (prius 60-70km/h) 4 - na baterii do 5 kilometrów - prius 2-3km 5 - szybcej sie nagrzewa i nie pobiera tyle baterii na początkowe ogrzanie silnika prius potrafi ,,zjeśc całą baterię ,, przez pierwszy kilometr mimo że jedzie na bęzynie Minusy : 1. mniej miejsca w środku niż prius 2 - wysocy pasażerowie z tyłu będą zachaczać o podsufitkę 3 - mniej schowków 4 - brak dodatkowego bagaznika pod podłogą jak w priusie 5 - brak joysticka ( niezwykle wygodny i bezawaryjny w priusie) zamiast tego zwykły automat - niepotrzebnie duża wajcha, 6- co chwilę wszystko pika - niezapięte pasy z tyłu , za blisko pasa ruchu , za blisko poprzedzającego zamochodu , nie to ustawienie biegów i wiele innych - trasa 5km i srednio 5-7 razy przerazliwe wycie w samochodzie . 7 - bezdotykowe otwieranie drzwi - niestety brak . ( a w priusie jest) dla mnie to krok w tył - czasem muszę kłaśc wszystkie zakupy na ziemi i szukać kluczyków.
6,5
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
W trasie doi równo. Zdecydowanie nie odnajduje się na autostradach nawet na drogach szybkiego ruchu pali dużo. Nadaje się na miasto lub na jazdę w trasie jako główny hamulcowy - lepiej unikać autostrad i dróg szybkiego ruchu jeśli komuś zależy na niskim spalaniu. Do 110 km/h nie ma tragedii ok 7l/100km ale powyżej to widać na desce jak spalanie dochodzi do 10 i nie chce spadać. Lepiej kupić diesla ;)
3,8
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam przejechane 2100 km. Pod dystrybutorem pierwsze tankowanie 4.2l/100 km w okresie zima-wiosna (pierwszy 1000km). Drugie tankowanie 3.8l/100km w okresie wiosna-lato. Jeżdżę po Wrocławiu, także duże miasto. Zasięg na baku około 1000km przy czym wlewam poniżej 40l. Średnie spalanie: - Miasto zimą 4l/100km - Miasto latem 3-3.5l/100km - Trasa krajowa 3.1-3.7l/100km - 110 km/h 4.3 l/100km - 120 km/h 5l/100km Mam delikatna nogę. Po mieście jeżdżę na tempomacie tam gdzie to możliwe. Hybrydą trzeba umieć jeździć. Jeśli chcesz być pierwszy pod światłami to po co ci hybryda? Startując spod świateł do 20km/h na prądzie potem benzyna aby podciągnąć prędkość i nie zamulać. Wtedy też można podładować baterie. Można przyspieszyć na samym prądzie ale silnik elektryczny jest mały i tempo przyspieszenia mogłoby zirytować nawet taksówkarza. Przyspieszamy do docelowej prędkości i uprawiamy coasting (odpuszczamy minimalnie gaz żeby wskoczył na prąd). Paradoksalnie w korkach auto pali mniej bo turla się na prądzie do poniżej 30km/h. Na zimnym silniku pierwszy kilometr to nawet 6-7l/km. Potem spada. Po 5km już jest średnio poniżej 4l/100km. W trasie auto dużo oszczędza przy zmianie prędkości - miejscowości na trasie. Na prądzie bez problemu utrzyma na chwile prędkość 70-90 km/h. Przy delikatnym zjeździe nawet 110km/h ale to w wyjątkowych sytuacjach. Im szybciej i bardziej ze stałą prędkością tym spalanie rośnie. Powyżej 110km/h zaczyna rosnąć mocno.
Toyota Corolla XII Hatchback