Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Camry V

Podsumowanie 32 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Camry V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
57,67 zł
9
10,8
65,33 zł
1
11,6
70,17 zł
1
11,3
68,56 zł
6
9,9
59,59 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Toyota Camry V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,1
36,74 zł
8
12,2
37,12 zł
1
13,1
39,86 zł
2
11,8
35,91 zł
2

Zużycie paliwa Toyota Camry V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (32)

9,0
Toyota Camry V
Sedan 2.4 16V 152KM 112kW
12,3
Toyota Camry V
Sedan 2.4 16V 152KM 112kW
9,5
Toyota Camry V
Sedan 3.0 V6 186KM 137kW
Reasumując brak wydatków na jakiekolwiek naprawy (brak awarii), koszty poniesione na serwisy i paliwo się zwracają.
12,7
Toyota Camry V
Sedan 3.0 V6 186KM 137kW
Idealne wygode auto na polskie drogi , części nie drogie ale nie ma konieczności ponieważ Japończyki bardzo żadką się psują , auto bardzo ekonomiczne w trasie z miłym zapasem mocy instalacja Lovato nawet przy szybkiej i dynamicznej jeździe się nie zacina i nie szarpie.
6,8
Liczba komentarzy: 1
Toyota Camry V
Sedan 2.4 16V 152KM 112kW
Samochód używany w kraju, gdzie maksymalna prędkość jaką można osiągnąć na autostradzie to 100 km/h- 2100 obr/min. i średnie spalanie to 5,7 l. (z tempomatem). W cyklu mieszanym max 8,3 l. Wcześniej jeździłem Corollą 1,4 2001 r. (97 KM) z manualną skrzynią biegów, w cyklu mieszanym paliła 7,7 l. Często okazuje się, że waga Camry (1400 km) jest atutem, wystarczy przycisnąć, później toczy się swobodnie bardzo wolno tracąc pierwotną prędkość, na tym samym odcinku, Corolla mysiała być lekko gazowana prawie cały czas (waga: 1080 kg), stąd niewielka różnica w splaniu obu modeli.
13,5
Toyota Camry V
Sedan 3.0 V6 186KM 137kW
9,8
Toyota Camry V
Sedan 2.4 16V 152KM 112kW
tu powiem, że w mieście z automatem nie wychodze z 12 l na 100 km w trasie powinno być lepiej ale ponieważ skrzynia ma mało przełożeń to w trasie mam 10 l
12,2
Toyota Camry V
Coupe Solara 2.4 i 16V 157KM 115kW
11,8
Toyota Camry V
Sedan 3.0 V6 210KM 154kW
Wawa - Gdańska, 3,5 godz, z czego autostrada poniżej 50 minut, 13,5/100 LPG instalacja LPG montowana w Elpigaz, bez zarzutu, trzeba tylko pilnować aby syfu z dna zbiornika nie zaciągnąć bo przytykają się filtry, ale to niestety urok naszego paliwa.... Przy spokojnej jeździe w mieście 11,5.. W porównaniu z egzemplarzem z 1995 którym jeździłem pali mniej, przyczynia się do tego zapewne dodatkowy V bieg w autoamcie oraz VVT-i, efekt jest taki że nie będąc zawalidrogą do pracy przemieszczam się z prędkością obrotową silnika do 2000 obr/min... :-) silnik w przeciwieństwie do starszego modelu nie wyposażonego w VVT-i znacznie niżej zaczyna ciągnąć, już poniżej 2000 obr, w starej budził się na dobre dopiero po przekroczeniu 3000..... zima oczywiście trzeba doliczyć odrobinę więcej benzyny.. ale jak na 6-cio cylindrową V nagrzewa się w rozsądnym czasie nawet przy bardzo niskich temperaturach. Przestrzeń we wnętrzu odpowiednia, tunel pomiędzy fotelami nieprzerośnięty, pozwala to nawet tak tęgiej osobie jak ja bez zmęczenia i ściskania kolan we względnym komforcie przejeżdzać znaczne odległości ( w 2011 prawie 2000 km w jedną stronę bez noclegu trasa Warszawa - Słoneczny Brzeg oraz powrót również bez noclegu(w tym przez samą Rumunię około 900 km)) We wnętrzu cisza do prędkości 140 km/h, jedyny dźwięk słyszalny to opony (zwłaszcza zimówki mam głośne), powyżej też da się rozmawiać. Prosty, acz skuteczny schładzacz. Auto nie przepada ze względu na komfortowo zestrojone zawieszenie za szybkimi zakrętami, ale do zawracania "na 3" nie mam zastrzeżeń - znacznie mniejsze samochody moga mieć problem aby zawrócić w niektórych miejscach.. Ogromny kufer który nawet przy walającym się po nim pełnowymiarowym kole zapasowym robi wrażenie, oczywiście przy ograniczeniach sedana... Tylna kanapa wygodna, 2 osoby dorosłe oraz fotelik z dzieckiem nie stanowią problemu nawet na dłuższych trasach.
11,8
Toyota Camry V
Sedan 3.0 V6 210KM 154kW
z instalacją LPG ....koszt paliwa do przyjęcia, porównywalny z dieslem, części może nie najtańsze ale za to nie wymagają częstych wizyt w warsztacie droższy przegląd po 100 tyś (dodatkowo regulacja zaworów), pozostałe w normie
Toyota Camry V