Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota C-HR II SUV

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
4,1
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
3.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
4.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
3.9

Lista raportów zużycia paliwa (3)

3,9
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Jestem posiadaczem C-HR od 2 tygodni narazie zrobiłem nim 500 kilometrów, ale jeśli chodzi o spalanie robi wrażenie jak na samochod który waży 1.5tony , minimalnie udało mi się odcienk 20km zrobić ze spalaniem 3l , zaś odcinki 60km na na ekspresówce z prędkością rzędu 90-120 km/h 4,2-4,9 l. Wyciszenie ok dla mnie porównania nie ma bo przesiadam się z głośniejszego samochodu. Wygoda też w porządku. Polecam.
4,1
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
4,4
Liczba komentarzy: 1
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Witam jestem posiadaczem CHR od 3 miesięcy, od nowości, autko kupione w salonie Toyota z przebiegiem 10km. A więc do dnia dzisiejszego mam przejechane 5900km. Do pierwszego 1000km jeżdżone 85% miasto i 15% ekspresówki spalanie wynosiło 5.6l/100km po 2000km. Spalanie spadło do około 5.1l/100km lecz tu już więcej przejazdu po autostradach 70% miasto 30% trasy szybkiego ruchu. Po 3500km. Miałem wyjazd na weekend z rodziną 85% trasy to autostrady i drogi szybkiego ruchu prędkości 120km/h do 150km/h dystans jaki zrobiliśmy przez 3 dni to 1240km. Średnia z tego dystansu to 4.9l/100 km. Byłem pod wrażeniem ponieważ na autostradach przy prędkości nawet 120km/ h auto potrafiło jechać tylko na baterii a w większości czasu elektryczny silnik wspomagał spalinowy co powodowało iż przy prędkości 120 130 km/h miałam zaledwie 1300 obrotów silnika, rewelacja 5 generacja hybrydy Toyoty jest dobra. Po tej wycieczce znów wróciłem do normalnej jazdy czyli 75% miasto 25% trasy i spalanie mam 4.3l/100km. Mam wrażenie że teraz latem uda mi się osiągnąć 3.9l/100km. Zobaczymy. Więc jeżeli ktoś twierdzi,że hybrydy to tylko do miasta to 5 generacja pokazuje że jest trochę inaczej
Toyota C-HR II SUV