Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,5
Deklaracja producenta
3,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.5

Lista raportów zużycia paliwa (53)

7,1
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Witam. Mialem toyotę auris hybryde z instalacją lpg Brc Sequent 32 z lubryfikacja. Autko mega oszczędne chyba niczym innym taniej nie można jeździć. Moje minimum przy cenie lpg 2.15 jakie uzyskałem to za 106 zł przejechałem 860 km. Weszło dokładnie 48.5l gazu. Średnio bez oszczędzania ale spokojnie to 6.1 lpg.tryb mieszany. Jeżdżąc szybciej czyli w ok 120-130 poza miastem 6.5. Autostrada prędkość na trmponacie 150 na GPS 141km spalanie 8.9l Trasa Warszawa -Rzeszow gaz do oporu w podłodze w każdej możliwej sytuacji 9.5l lpg.Dodatkowo Benzyny na rozruch w okresie letnim na 100 km zużywał 0.3l. W zimie będzie to zapewne troszkę więcej. Licznik km oszukuje aż o 9km. A licznik zużycia benzyny od 0.3l do 0.5 w zależności od tego jak często jeździmy na przodzie. Pomiary były liczone na kalkulatorze. Auto super jeżeli chodzi o kwestie użytkowania. Przeglądy w Aso w niewygorowanej cenie. Pierwszy 700 zł kolejny 880 zł.
5,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
4,4
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Witam Serdecznie. Jako że nie ma hybryda+ Lpg tutaj podaje pomiar Jako że dużo jeżdżę postanowiłem zakupić auris hybryda. Jak dla mnie to bardzo wygodny samochód a gdy się umiejętnie jeździ tzw wycia silnika nie ma. Trzeba również zmienić styl jazdy aby uzyskać dobre wyniki spalania. Dynamicznie przyspieszać a później poruszać się na Ev. Co do spalania to mój rekord to 3.0 na odcinku 50 km. Średnio przy normalnej jeździe poniżej 5l. Komputer oszukuje do Ok 0.4l na 100 km. Im więcej jeździmy na prądzie tym ta różnica jest mniejsza. Jako że robię min 3 tyś km miesięcznie zdececydoealem się na Lpg. :) Poczytałem o tym i okazuje się że nie ma przeciwwskazań. Butla jest w kole 60l dodatkowo założyłem lubryfikacje. Samochód pali Gazu średnio 6l. Teraz 100 km to koszt poniżej 11zl. Instalacja jest przystosowana do start-stop co oznacza że gdy już jedziemy na lpg i silnik się wyłączy za każdym razem jedziemy na lpg(nie ma zwłoki czasowej na przejście z Pb na Lpg) Silnik nie jest wyzylowany gdyż z 1.8 jest tylko 99 km i myślę że długo nim będę jeździł. Wszystko odbywa się niezauważalne. Długo zastanawiałem się czy Lpg ma sens w hybrydzie. Dochodzę do wniosku że tak - skoro można jeździć 100 km za 10 - 11 zł po co wydawać 20- 21zl. Ogólne moje wrażenia z Toyoty są bardzo pozytywne.
4,8
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Standardowy przegląd ( 15 tkm ) ok. 800 zł ( o połowę taniej niż w Mitsubishi Lancer ). Auto hybrydowe = brak turbin, filtrów DPF itp, poza tym mniej zużywają się klocki i tarcze więc auto jest prawie bezobsługowe. Przy umiejętnej jeździe spalanie w mieście spada realnie do 4.5 l/ 100 km.
5,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
5,5
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Raport po 16tyś km: średnio wychodzi na okres letni 5,5l/100, na zimowy i wiosenny 6-6,5. Miasto 60%, drogi pozamiejskie 40% jazda przepisowo +/- 15km/h. Najlepszym sprawdzianem była wakacyjna wycieczka do Włoch z zapakowanym pod sufit bagażnikiem. Średnio 5,3l/100 na odcinku 5100km (80%trasa, 20% miasta) Wszystkie wyliczenia z realnych zatankowanych litrów - wyświetlacz przekłamuje o ok 0,2-0,4.
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
5,8
l/100km
5,8
l/100km
6,6
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Od tankowania do tankowania 20% odcinki do 2km za jedną jazdą, 50% odcinki ok 10km, 30% około 40km (obciążenie rzędu 200kg) - spalanie 6.0 rzeczywiste (5.8 na liczniku). Spalanie poniżej 10L od startu po przejechaniu 2km. Szczecin - Warszawa autostrada 90-100km/h - spalanie 4.4l Ta sama trasa przez miejscowości - zwalnianie do 50km/h i płynne przyspieszanie do 100 - spalanie 4.2L. 4.0 do osiągnięcia na przejażdżce weekendowej około 40km. Wszystkie wyniki na włączonej klimatyzacji, w trybie eco.
4,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Od tankowania do tankowania 20% odcinki do 2km za jedną jazdą, 50% odcinki ok 10km, 30% około 40km (obciążenie rzędu 200kg) - spalanie 6.0 rzeczywiste (5.8 na liczniku). Spalanie poniżej 10L od startu po przejechaniu 2km. Szczecin - Warszawa autostrada 90-100km/h - spalanie 4.4l Ta sama trasa przez miejscowości - zwalnianie do 50km/h i płynne przyspieszanie do 100 - spalanie 4.2L. 4.0 do osiągnięcia na przejażdżce weekendowej około 40km. Wszystkie wyniki na włączonej klimatyzacji, w trybie eco.
4,2
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W zasadzie jeżdząc nawet bardzo dynamicznie a trzymając się przepisów ( powiedzmy +10km/h do znaków ) to nie ma możliwości przekroczenia 5 l/100km. Więcej pali tylko na autostradzie pow. 130km/h ( ok 5,7l ) oczywście mówię cały czas o świadomej jeździe hybrydą i korzystanie z kruczków ( krótkie zrywki gazu, korzystanie z "żeglowania etc. )
5,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Przebieg 2500km. Autko porusza się na 17 calowych felgach i oponach szerokości 225. Zachęca samo do oszczędnej jazdy, ale trybie power zachowuje się jak normalna benzyna... Przy oszczędnej jezdzie w trybie eco wynik 4,5 w mieście da się osiągnąć bez problemu nie będąc zawalidrogą. W trasie: 100km/h-4,7 120km/h-5,5 130km/h-6,2 140km/h-7+ W trasie mieszanej wiochy + drogi jednojezdniowe da się uzyskać 4,5 Wyprzedzanie tirów bezproblemowe. Trzeba po prostu nauczyć się wciskać gaz do dechy inaczej niż w konwencjonalnych napędach. Wtedy zbiera się porównywalnie do 110-120 konnego turbo diesla, ale zaczyna wyć... Coś za coś... Mi narazie się podoba.
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting