Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II

Podsumowanie 381 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,72 zł
11
7,1
42,78 zł
16
6,6
39,54 zł
12
7,6
46,07 zł
66
7,5
45,18 zł
53
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,27 zł
1
7,6
23,72 zł
2
Silniki Diesla Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
31,45 zł
19
5,6
34,46 zł
39
5,6
34,12 zł
9
6,1
37,36 zł
13
Silniki Hybrydowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,38 zł
28
5,3
31,92 zł
82
5,1
30,60 zł
26

Zużycie paliwa Toyota Auris II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (381)

5,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Przebieg 2500km. Autko porusza się na 17 calowych felgach i oponach szerokości 225. Zachęca samo do oszczędnej jazdy, ale trybie power zachowuje się jak normalna benzyna... Przy oszczędnej jezdzie w trybie eco wynik 4,5 w mieście da się osiągnąć bez problemu nie będąc zawalidrogą. W trasie: 100km/h-4,7 120km/h-5,5 130km/h-6,2 140km/h-7+ W trasie mieszanej wiochy + drogi jednojezdniowe da się uzyskać 4,5 Wyprzedzanie tirów bezproblemowe. Trzeba po prostu nauczyć się wciskać gaz do dechy inaczej niż w konwencjonalnych napędach. Wtedy zbiera się porównywalnie do 110-120 konnego turbo diesla, ale zaczyna wyć... Coś za coś... Mi narazie się podoba.
7,2
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Niestety dane fabryczne to fikcja, chociaż spalanie nie jest aż tak złe - ale pod warunkiem, ze jeździ się delikatnie. Według mnie problem nierealnych danych fabrycznych powinien zostać rozwiązany nowymi normami. Przejechałem przez 2 lata ok 60000 km.
6,7
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Zależy od stylu jazdy.
6,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Najmniejsze spalanie 5.5 - 4.8 l w miescie (im większy korek, tym niższe spalanie). Na autostradzie korzyść z hybrydy jest najmniejsza - przy 140km/h ok. 7.5 l. Średnio w Warszawie (mix b. szybkich i b. wolnych tras) ok. 6.0 l lekką zimą przy 0°C. Styl jazdy: umiarkowanie dynamiczny. Wyniki spalania z realnych obliczeń przy tankowaniu. Spalanie dot. okresu zimowego + silnik na dotarciu (przebieg auta: 8.500 km) + piękne, lecz nieco zwiększające spalanie (i promień skrętu) koła wersji "Style" 225/45/R17. Podsumowując: 1) hybryda najlepiej sprawdza się w mieście; 2) zimno znacząco zwiększa zużycie paliwa (samochód jest przede wszystkim niskoemisyjny, a dopiero potem oszczędny, tzn. że zimą hybryda najpierw silnikiem spalinowym rozgrzewa akumulatory do temp. roboczej oraz generalnie włącza dużo częściej silnik spalinowy np. w celu ogrzania kabiny pojazdu) - latem wyniki powinny być niższe o ok. 0.3 - 0.7 litra.
7,4
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
5,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Trudno ocenić grubo przed pierwszym przeglądem. Na podstawie zużycia paliwa jest nieźle, choć oczywiście do parametrów podawanych w ulotkach trzeba litr na setkę dopisać.
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II
Średni koszt przejechania 100 km
25,60 zł
5,9
l/100km
5,3
l/100km
6,7
l/100km
6,6
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,1
Liczba komentarzy: 4
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Piszę ten komentarz ponieważ mam wrażenie, że ludzie wypowiadający się na tym forum nie znają podstawowych zasad matematyki, a gdyby komputer w samochodzie pokazał im spalanie 1l/100 km to zapewne by w to ślepo uwierzyli. Przede wszystkim zacząć należy od tego, że spalanie samochodu liczymy dzieląc liczbę zatankowanych na stacji litrów paliwa przez kilometry, które przejechaliśmy. Co ważne jedynym gwarantem prawidłowego pomiaru jest zatankowanie do tego samego poziomu co poprzednio (czyli tankujemy aż po korek, aby widzieć paliwo i drugim razem to samo). Zakładając, że legalizowany dystrybutor paliwa prawidłowo wskazuje ilość wlanych litrów można policzyć ile zużyliśmy. Warto wiedzieć, że paliwo może być letnie bądź zimowe i o różnej kaloryczności (stąd niekiedy różnice w spalaniu). Wpływ mają również warunki tj. pogoda, rodzaj opon, ciśnienie w kołach, rodzaj trasy i umiejętności kierowcy itd. Ze smutkiem mogę stwierdzić, iż ktokolwiek kto łudzi się, że jego Auris potrafi spalić poniżej 4l jest w grubym błędzie chyba, że liczy to po przejechaniu na pełnej baterii po 2 km jazdy :) Od kilku lat uczę się eco-drivingu i wydaje mi się, że już dostatecznie opanowałem tę sztukę dopasowując oczywiście technikę do samochodu hybrydowego. Aurisem przejechałem już kilka tysięcy km (w większości po mieście). Różne próby typów jady tj. zawsze kontrola ciśnienia opon zapewniająca najniższe spalanie, hamowanie z daleka przed światłami (w 95% w trybie charge), jazda na kontrolowanym nawiewie (silnik załącza się aby ogrzać kabinę pojazdu), i ogólnie cały czas jazda nastawiona na najmniejsze zużycie sprawia, że wydaje mi się iż mogę się wypowiedzieć na temat spalania tego auta. Nie wnikając w szczegóły (bo jest ich sporo gdy chce się zaoszczędzić przy jeździe hybrydą) kilka konkretów (miasto Szczecin, temperatura zawsze powyżej 10 stopni, opony letnie 17?): Miasto 100% 1. odcinki min. 8 km (ekstremalne zasady eco-drivingu) 4,6/4,8 l 2. umiarkowane zasady eco 4,8/5,2 l 3. swobodna jazda ? do 5,8 l Poza miastem (prędkość 90-100km/h) 100% 1. Pełne zasady eco ? najniżej udało się zejść do 4,4 l Trasy szybkiego ruchu i autostrady ? samochód pali jak zwykła benzyna (ponad 7l) I tutaj kończy się zabawa bo w temperaturach ok. 0 stopni i niżej samochód zaczyna spalać to samo co wcześniej +1,5/2 l (oprócz trasy na której samochód jest cały czas nagrzany). W USA niektórzy montują w Priusach z tą samą jednostką napędową blokadę dopływu zimnego powietrza pod maskę (co może niestety oprócz oszczędności przegrzać niektóre układy w komorze silnika przy niesprzyjających warunkach). Niech nikt z was nie wierzy, że tym samochodem da się zejść poniżej 4l, bo jest to tylko chwyt marketingowy lub w przypadku kierowców ślepa wiara w to co pokazuje komputer pokładowy. W zimie samochód pali dodatkowe 2l z tego względu, iż kabina nagrzewana jest powietrzem z nagrzewnicy silnika, a w tym przypadku samochód nie załącza napędu elektrycznego tylko chodzi częściej na benzynie (chyba że wyłączymy grzanie w kabinie). Włączanie każdego z pokładowych urządzeń typu klima, podgrzewane fotele, światła mijania itp. oczywiście podwyższają spalanie poprzez częstszą pracę jednostki napędowej. Dodam tylko, że z samochodu jestem zadowolony, choć w zimę mogło by być nieco lepiej. Pozdrawiam
4,7
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Koszty serwisu w ASO nie przekracza za przeglą900 zł
4,9
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W chwili pisania tego raportu świeżo przekroczone 9000km przebiegu. Większość zrobiona po autostradach w Polsce i za granicą. Na autostradzie z tempomatem ustawionym na 120-130km/h w trybie "eco" zależności od ukształtowania terenu i temperatury na zewnątrz 5.2-5.6l/100km. Najgorsze zanotowałem jak jechałem przez górzysty teren przy -3C: 5.8l/100km na dystansie 500km. W mieście spalanie utrzymuje się na poziomie 4.4-4.8l - niższe wartości otrzymuje się przechodząc w tryb "B". Najlepsze jakie zarejestrowałem dotąd to 4.2l - trasa 50km po małych miejscowościach, więc prędkość utrzymywałem na poziomie 50-70km/h. Podejrzewam, że za powyższe wyniki po części odpowiedzialny jest "mocomierz"(zamiast obrotomierza), który w reakcji na ciężką nogę grozi kierowcy podświetlając wskazówkę na czerwono. Ogólnie polecam doświadczenie jeżdżenia hybrydą na co dzień - bardzo relaksujące, zwłaszcza w korkach. Przesiadając się do czysto spalinowego samochodu miałem wrażenie, jakby ktoś rozpalił przede mną ognisko albo piec - przyjemne na początku, ale jednak trochę śmierdzi, trochę za bardzo grzeje i ogólnie nieco trąci myszką.
7,5
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Spalanie miło zaskauje. Przy predkościach na autostardzie do 140km/h spalanie 7.3 l. Jeżeli lubimy jechać szybciej 160km/h spalanie skoczy nam do 8.6 l. W 2015 roku przejechałem nim 62 000 km wiec mam jakies spojrzenie. Natomiast jezeli bedziemy jezdzili ok 100km/h średnie spalanie wyjdzie nawet jakies 6.5-6.8 l. Pozdrawiam, mam nadzieje ze komuś przydała się ta opinia.
Toyota Auris II