Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II

Podsumowanie 385 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
41,56 zł
11
7,1
43,67 zł
16
6,6
40,36 zł
12
7,6
47,03 zł
66
7,5
46,18 zł
54
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
29,17 zł
1
7,6
24,47 zł
2
Silniki Diesla Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
32,67 zł
19
5,6
35,79 zł
39
5,6
35,44 zł
9
6,1
38,80 zł
13
Silniki Hybrydowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,99 zł
28
5,3
32,63 zł
85
5,1
31,23 zł
26

Zużycie paliwa Toyota Auris II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (385)

4,8
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Niskie spalanie. Brak awarii i innych problemów.
7,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.2 D-4T 116KM 85kW
Trochę się rozpiszę.Jesienią 2015 wahałem się między wyrobem z grupy VW (Golf,Octavia/Touran),a Aurisem.Sprzedawca w salonie Toyoty obiecywał,że oni nie oszukują klientów,że spalanie znacząco spadnie po 2-3 tys przejechanych km. Teraz mam 5 tys i jest tak.W mieście przy delikatnej jeździe jestem w stanie osiągnąć 6,5-7 l (więc nie jest źle),aczkolwiek każde ostrzejsze pogonienie silnika skutkuje chwilowym zużyciem sporo ponad 20 l/100 km.Na autostradzie przy 140-150 km/h średnio spalił 7,9 l,innym razem jadąc średnio 130 km/h spalił 6,3 l (przy większym o 1,5 tys km przebiegu). Typowa trasa krajowa z wyprzedzaniem Tirów to około 7 l, nie ma szansy nawet przy jeździe "na emeryta",żeby zejść poniżej 5 l/100 km (chyba żeby ktoś zjeżdżał z przełęczy Brenner do Verony :) ).Tak więc Toyota podobnie jak inne marki też podawała nieprawdziwe dane odn.spalania (średnio miało być 5,4 l/100 km,a wychodzi 7-7,2 l/100 km)
4,2
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W zasadzie jeżdząc nawet bardzo dynamicznie a trzymając się przepisów ( powiedzmy +10km/h do znaków ) to nie ma możliwości przekroczenia 5 l/100km. Więcej pali tylko na autostradzie pow. 130km/h ( ok 5,7l ) oczywście mówię cały czas o świadomej jeździe hybrydą i korzystanie z kruczków ( krótkie zrywki gazu, korzystanie z "żeglowania etc. )
8,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Valvematic 130 132KM 97kW
Zbyt duże spalanie jak na tak maly samochód. Ogólnie silnik 1,6 132Km jest paliwożerny, Może jest to stara i sprawdzona jednostka napędowa , lecz spalanie trasa 7-8l/100km to już przesada. A jeżdzę dośc rozsądnie . W/g opini innych użytkowników ten wynik jest normą.
5,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Przebieg 2500km. Autko porusza się na 17 calowych felgach i oponach szerokości 225. Zachęca samo do oszczędnej jazdy, ale trybie power zachowuje się jak normalna benzyna... Przy oszczędnej jezdzie w trybie eco wynik 4,5 w mieście da się osiągnąć bez problemu nie będąc zawalidrogą. W trasie: 100km/h-4,7 120km/h-5,5 130km/h-6,2 140km/h-7+ W trasie mieszanej wiochy + drogi jednojezdniowe da się uzyskać 4,5 Wyprzedzanie tirów bezproblemowe. Trzeba po prostu nauczyć się wciskać gaz do dechy inaczej niż w konwencjonalnych napędach. Wtedy zbiera się porównywalnie do 110-120 konnego turbo diesla, ale zaczyna wyć... Coś za coś... Mi narazie się podoba.
7,2
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Niestety dane fabryczne to fikcja, chociaż spalanie nie jest aż tak złe - ale pod warunkiem, ze jeździ się delikatnie. Według mnie problem nierealnych danych fabrycznych powinien zostać rozwiązany nowymi normami. Przejechałem przez 2 lata ok 60000 km.
6,7
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Zależy od stylu jazdy.
6,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Najmniejsze spalanie 5.5 - 4.8 l w miescie (im większy korek, tym niższe spalanie). Na autostradzie korzyść z hybrydy jest najmniejsza - przy 140km/h ok. 7.5 l. Średnio w Warszawie (mix b. szybkich i b. wolnych tras) ok. 6.0 l lekką zimą przy 0°C. Styl jazdy: umiarkowanie dynamiczny. Wyniki spalania z realnych obliczeń przy tankowaniu. Spalanie dot. okresu zimowego + silnik na dotarciu (przebieg auta: 8.500 km) + piękne, lecz nieco zwiększające spalanie (i promień skrętu) koła wersji "Style" 225/45/R17. Podsumowując: 1) hybryda najlepiej sprawdza się w mieście; 2) zimno znacząco zwiększa zużycie paliwa (samochód jest przede wszystkim niskoemisyjny, a dopiero potem oszczędny, tzn. że zimą hybryda najpierw silnikiem spalinowym rozgrzewa akumulatory do temp. roboczej oraz generalnie włącza dużo częściej silnik spalinowy np. w celu ogrzania kabiny pojazdu) - latem wyniki powinny być niższe o ok. 0.3 - 0.7 litra.
7,4
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
5,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Trudno ocenić grubo przed pierwszym przeglądem. Na podstawie zużycia paliwa jest nieźle, choć oczywiście do parametrów podawanych w ulotkach trzeba litr na setkę dopisać.
Toyota Auris II