Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II

Podsumowanie 382 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,39 zł
11
7,1
42,44 zł
16
6,6
39,22 zł
12
7,6
45,70 zł
66
7,5
44,87 zł
54
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,16 zł
1
7,6
23,62 zł
2
Silniki Diesla Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
31,42 zł
19
5,6
34,42 zł
39
5,6
34,08 zł
9
6,1
37,32 zł
13
Silniki Hybrydowe Toyota Auris II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,15 zł
28
5,3
31,67 zł
82
5,1
30,35 zł
26

Zużycie paliwa Toyota Auris II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (382)

7,3
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Wszystko zależy kto ile jeździ i gdzie - w mieście na krótkich dystansach (do 4km) spalanie około 9L - w momencie kupna byłem świadomy spalania i innych kosztów, które ten samochód może generować, także dla mnie ok.
4,4
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Witam Serdecznie. Jako że nie ma hybryda+ Lpg tutaj podaje pomiar Jako że dużo jeżdżę postanowiłem zakupić auris hybryda. Jak dla mnie to bardzo wygodny samochód a gdy się umiejętnie jeździ tzw wycia silnika nie ma. Trzeba również zmienić styl jazdy aby uzyskać dobre wyniki spalania. Dynamicznie przyspieszać a później poruszać się na Ev. Co do spalania to mój rekord to 3.0 na odcinku 50 km. Średnio przy normalnej jeździe poniżej 5l. Komputer oszukuje do Ok 0.4l na 100 km. Im więcej jeździmy na prądzie tym ta różnica jest mniejsza. Jako że robię min 3 tyś km miesięcznie zdececydoealem się na Lpg. :) Poczytałem o tym i okazuje się że nie ma przeciwwskazań. Butla jest w kole 60l dodatkowo założyłem lubryfikacje. Samochód pali Gazu średnio 6l. Teraz 100 km to koszt poniżej 11zl. Instalacja jest przystosowana do start-stop co oznacza że gdy już jedziemy na lpg i silnik się wyłączy za każdym razem jedziemy na lpg(nie ma zwłoki czasowej na przejście z Pb na Lpg) Silnik nie jest wyzylowany gdyż z 1.8 jest tylko 99 km i myślę że długo nim będę jeździł. Wszystko odbywa się niezauważalne. Długo zastanawiałem się czy Lpg ma sens w hybrydzie. Dochodzę do wniosku że tak - skoro można jeździć 100 km za 10 - 11 zł po co wydawać 20- 21zl. Ogólne moje wrażenia z Toyoty są bardzo pozytywne.
6,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
5,6
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
niskie zużycie paliwa, brak jak do tej pory większych usterek
5,3
Toyota Auris II
Hatchback 5d D-4D 90 90KM 66kW
5,6
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo dobry samochód do miasta. Gorszy na autostradę, tu lepiej sprawi się diesel. Ja jednak przebiegi mam w 80% miejskie wiec pasuje mi idealnie. Prawie zupełnie nie wrażliwy na korki i użycie klimatyzacji. Styl mam umiarkowanie dynamiczny, ale staram wytracac prędkość maksymalnie odzyskując energię czyli tak aby wskazówka odzyskiwania nie dochodziła do końca skali bo wtedy do akcji wkraczają hamulce tarczowe. Spalania podaje obliczone podczas takowania pod korek bo komputer oszukuje i to różnie o jakieś 0,2-0,6l/100km mieście pali mi średnio 5l/100km w lecie i 6l/100km w zimie. Rekord na 13 kilometrowym dystansie w poważnym korku (jechałem 45min) to 3.7 wg komputera czyli prawdopodobnie 4l/100km. Najgorsze na autostradzie Warszawa-Wrocław 140km/h licznikowe (też oszukuje) tempomat, zima -20 7.3l/100km, najlepsze poza miastem Warszawa-Radom, lato, 90-110km/h 4.7/100km. Mam dopiero rok, trudno coś powiedzieć o psuciu oczywiście żadnych awari nie było ale przegląd po 15k kosztował 800 pln włączając wymianę filtru klimy na węglowy. Generalnie samochód trochę dla takich co mówią: ...ech kiedyś do były samochody myśłąc o merolu W123. Czyli mechanicznie banalnie prosty i nie do zdarcia, ale trochę lama, jak na dzisiejsze czasy oczywiście bo dla W123 to byłby znikający punkt.
5,7
Liczba komentarzy: 1
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Na razie serwis gwarancyjny, koszt około 1100zł.
9,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Ceny części i serwisu i to jakiś dramat! Boje się co będzie, gdy auto utraci gwarancje.
5,0
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
starą Corollą benzyna 1,4 tankowałem do pełna 2 razy w miesiącu - teraz odwiedzam Orlen raz na miesiąc ten sam dojazd do pracy (200 zł w kieszeni) przeglądy około 1000 zł
6,3
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.2 D-4T 116KM 85kW
Toyota Auris II