Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II Hatchback 5d

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 HSD 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
4,9
Deklaracja producenta
3,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.2

Lista raportów zużycia paliwa (28)

4,5
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Bardzo dobrze. Największym wydatkiem jest zakup. Przeglądy (niestety co 15kkm) nie wymagają wymiany niczego poza olejem i filtrami. Do tej pory klocki są oryginalne i zyżyte do 10-12 mm (wg oceny serwisu mogą wytrzymać nawet do 180 kkm). "Miękkość" przeniesienia napędu, o której pisałem wyżej (i niskie zużycie podzespołów) powoduje, ze nie spodziewam się dużych wydatków na części w następnych latach
6,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Spodziewałem się więcej Jest jak na reklamie proszku do prania. Jeśli chcesz 3.6 l to idź do lekarza może ci pomoże jeśli chcesz 4 litry to latem i ciągle z górki jeśli chcesz 4.5 litra to realnie latem ale bez dotykania pedału gazu. jeśli chcesz jeździć w miarę normalnie nazbyt ni e koncentrując się na ekodrivingu musisz zalożyć 5l. Wartości są realne w mieście w trasie raczej spodziewć się trzeba 5.5 dla jazdy do 110 km ale nie autostrada czy ekspresówka powyżej 120 zaczyna się 7 i więcej litrów. Jazda w górach to zupełna porażka całego układu WYJE JAK Mototcross
4,5
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
4,3
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Samochód jeździ na kropelce benzyny. Polecam stosować się do zaleceń producenta lub zapoznać się ze wskazówkami producenta w instrukcji obsługi. Warto, bo niektóre informacje są pomocne przy tzw. ekologicznej jeździe i powodują obniżenie i tak niskiego zużycia paliwa. Polecam auto do miasta jak i na dłuższe trasy dla osób, które doceniają komfort i spokojne pokonywanie kilometrów.
4,7
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Auto w większości użytkuję po mieście czasami w trasie. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. jazda po mieście i znikome zużycie. taniej się nie da jeździć nawet komunikacją. Polecam.
4,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
4,5
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Średnioroczne zużycie paliwa ok 4,5l. Zimą rośnie do 5,2-5,5, latem można zejść do 4,0. Ogólnie bardzo dużo zależy od tras. W mieście i na terenach podmiejskich można zejść do 4,0. Na autostradzie rośnie do 7,5l (przy utrzymywaniu 140+kmh). Ceny przeglądów na poziomie benzyny tej samej pojemności
4,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Od tygodnia posiadam Aurisa hybrid. Jadąc spokojnie autostradą od dealera, na tempomacie 4,0 l . Obecnie jeżdżę w ruchu miejskim i dojazdy w ruchu podmiejskim ( 12-18 km ) a średnie spalanie wg komputera zeszło na 3,9 l. Jeżdżę płynnie, staram się przewidywać gdzie energicznie przyspieszać i ładować baterie, a gdzie korzystać z ,, elektryki ,, .Tankowałem pod korek i faktyczne spalanie dopiero obliczę. Na chwile obecną samochód spełnia moje oczekiwania.
4,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
4,2
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Samochód został stworzony do delikatnego obchodzenia się z pedałem gazu. Przy spokojnej jeździe po spaleniu 4 baków paliwa, średnie spalanie obliczone ręcznie 4,3 litra. Komputer zaniża zużycie o 0,2 0,3 litra. Jazda odbywała się 80 % na krajowej drodze nr 45 i 20 % w 100 tysięcznym mieście z sporymi korkami. Jazda 300 km po autostradzie 400 km po drogach lokalnych, 200 km w mieście - średnie spalanie 4,8. Jazda autostradą 160 km/ godz. - około 6 litrów na 100 km. Ogólnie bardzo przyjemne auto dla kierowców bez zacięcia sportowego, któzy lubują się w płynnym i spokojnym przemieszczaniu się. Nie oznacza to, że auris hybrid nie ma kopa. owszem ma: przy wciśnięciu gazu do dechy przyspiesza żwawo i energicznie aż do prędkości maksymalnej 180 (przy pełnym gazie do pomocy wkracza również silnik elektryczny więc czuć te zsumowane konie), potem chyba ustawiony jest elektroniczny koniec zwiększania prędkości. Problem w tym, że silnik benzynowy jest w tym czasie bardzo głośny, co zniechęca, do częstego przyspieszania na full. Wracając do spalania , to można założyć , że hybryda pali o litr mniej od diesla i o2 litry mniej od oszczędnej benzyny w podobnych mocach i wielkościach samochodów.
Toyota Auris II Hatchback 5d