Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting

Podsumowanie 96 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
41,64 zł
6
7,1
42,57 zł
16
7,6
45,73 zł
30
Silniki Diesla Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
31,74 zł
10
5,2
31,80 zł
2
Silniki Hybrydowe Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,11 zł
32

Lista raportów zużycia paliwa (96)

6,7
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Zależy od stylu jazdy.
6,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Najmniejsze spalanie 5.5 - 4.8 l w miescie (im większy korek, tym niższe spalanie). Na autostradzie korzyść z hybrydy jest najmniejsza - przy 140km/h ok. 7.5 l. Średnio w Warszawie (mix b. szybkich i b. wolnych tras) ok. 6.0 l lekką zimą przy 0°C. Styl jazdy: umiarkowanie dynamiczny. Wyniki spalania z realnych obliczeń przy tankowaniu. Spalanie dot. okresu zimowego + silnik na dotarciu (przebieg auta: 8.500 km) + piękne, lecz nieco zwiększające spalanie (i promień skrętu) koła wersji "Style" 225/45/R17. Podsumowując: 1) hybryda najlepiej sprawdza się w mieście; 2) zimno znacząco zwiększa zużycie paliwa (samochód jest przede wszystkim niskoemisyjny, a dopiero potem oszczędny, tzn. że zimą hybryda najpierw silnikiem spalinowym rozgrzewa akumulatory do temp. roboczej oraz generalnie włącza dużo częściej silnik spalinowy np. w celu ogrzania kabiny pojazdu) - latem wyniki powinny być niższe o ok. 0.3 - 0.7 litra.
5,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Trudno ocenić grubo przed pierwszym przeglądem. Na podstawie zużycia paliwa jest nieźle, choć oczywiście do parametrów podawanych w ulotkach trzeba litr na setkę dopisać.
4,9
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W chwili pisania tego raportu świeżo przekroczone 9000km przebiegu. Większość zrobiona po autostradach w Polsce i za granicą. Na autostradzie z tempomatem ustawionym na 120-130km/h w trybie "eco" zależności od ukształtowania terenu i temperatury na zewnątrz 5.2-5.6l/100km. Najgorsze zanotowałem jak jechałem przez górzysty teren przy -3C: 5.8l/100km na dystansie 500km. W mieście spalanie utrzymuje się na poziomie 4.4-4.8l - niższe wartości otrzymuje się przechodząc w tryb "B". Najlepsze jakie zarejestrowałem dotąd to 4.2l - trasa 50km po małych miejscowościach, więc prędkość utrzymywałem na poziomie 50-70km/h. Podejrzewam, że za powyższe wyniki po części odpowiedzialny jest "mocomierz"(zamiast obrotomierza), który w reakcji na ciężką nogę grozi kierowcy podświetlając wskazówkę na czerwono. Ogólnie polecam doświadczenie jeżdżenia hybrydą na co dzień - bardzo relaksujące, zwłaszcza w korkach. Przesiadając się do czysto spalinowego samochodu miałem wrażenie, jakby ktoś rozpalił przede mną ognisko albo piec - przyjemne na początku, ale jednak trochę śmierdzi, trochę za bardzo grzeje i ogólnie nieco trąci myszką.
5,4
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Przeglądy co 15 tys albo raz w roku, sredni koszt ok 800 pln. Przy przebiegu ok 30 tys /rok dwa razy jestem w serwisie. Jak ktoś robi duże przebiegi to w czasie całej eksploatacji auta ( 4 ? 5 lat) robią się z tego b.duze pieniądze. Radze porównać koszty serwisu np. z Oplem, Vw, ew Fordem żeby sie później nie zdziwić. Sama jakość serwisu i realizacja zgłoszeń gwarancyjnych ? wzorowa.
11,3
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.2 D-4T 116KM 85kW
na razie 12 l na 100
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting