Szukaj

Zużycie paliwa Tesla – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Tesla

507
Tesla Model 3
Sedan Facelifting 2023 Long Range 78.1kWh 498KM 366kW
Przejechane 10kkm (średnie trasy 50km Warszawa i okolice w tym 1/2 ekspres). średnie zużycie komputer 16kW/100km a na liczniku w domy przy ładowarce realnie 20kW/100 Zużycie komputer od 10kW /100km (lato spokojna jazda miejska Warszawa i okolice - dzieci na zajęcia etc. aż sam byłem zaskoczony) średnia 16kW (średnia lato 12-13kW zima 17-18kW ), jazda dynamiczna 20kW. 5-10% zużycia pobiera sentry mode - jeżeli się z niego korzysta. Jest do drugi samochód w domu więc w trasy nie jeździ chociaż mam zamiar. "Spalanie" na poziomie 3l Pb przy przyśpieszeniu 4,4s, co czasami bardzo przydaje się. (jeszcze go nie ładowałem poza domem więc wartości wpisałem defaultowo)
535
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Tesla Y 2023 ma już większa baterie 82kwh(75 netto) i koła 19” co tez ma duży wpływ poza tym większość mojej jazdy jest na trasie Warszawa Mazury tylko drogami krajowymi bez tras szybkiego ruchu wiec prędkości do 90 km/h. Najwiecej przejechałem ponad 600km ale nawet jak jest chłodniej robie ok 550km. Oczywiście na trasach drodze np do Katowic ale nie jadąc szybko ok 110km/h nadal ok 450km zasięgu. Ps innym elektrykiem Kia niro tez zasięgi maksymalne miałem większe niż WLTP czyli ponad 500km Po prostu jak ktos jeździ jak zwykłym samochodem a nie jak sportowym 400 konnym autem ciagle gaz hamulec itp można uzyskać na zwykłych drogach krajowych bez tras szybkiego ruchu i w mieście zasięgi WLTP (tesla y ma 565km) Jak jeździmy np na dojazdach do pracy z pod Warszawy szybszymi drogami to 470-500 uzyskamy bez większych problemów.
337
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Temat spalania: auto przy jeździe autostradowej zużywa od 16kwh do 27kwh na 100km w zależności od warunków i prędkości (90-160km/h) Wiec jak mamy do dyspozycji 75kWh (100%) to autostradą przejedziemy 468km przy prędkości 90km/h lub 270km przy prędkości 160km/h Ale w założeniu ze jeździmy w zakresie naładowania 20-80% , wiec w praktyce mamy do dyspozycji 60% z 75kWh (czyli 45kwh) czyli zrobimy 200km zużycie (22kWh/100km) średnio i to jest realny zasięg zima lato w tym zakresie. Temat czasu ładowania: ogólnie zaleca się eksploatacje baterii w zakresie 20-80% do codziennej jazdy, a ładowanie do 100% przed dłuższą podróżą. Tesla zaleca również postój z podłączonym kablem do ładowania. Wiec defacto mamy codziennie naładowany samochód do 80% (lub więcej) i nie koniecznie przyjeżdżamy na rozładowanej baterii (kwestia indywidualna). Czas ładowania możemy obliczyć sobie, jest zależny od przyłącza prądowego które posiadamy !! wallbox - możemy ładować 3-fazowo o mocy max 11kW (11kWh na godzine)(prądem 3x16A jeżeli mamy takie przyłącze) ładowarka 1-fazowa - (3kWh na godzine) (prądem 16A jeżeli mamy takie gniazdko) moc ładowania możemy w aplikacji zmniejszyć jeszcze, wydłuża co prawda ładowanie, ale nie spalimy instalacji elektrycznej. Natomiast na Stacji Ładowania jesteśmy uzależnieni od stacji i przygotowania pojazdu do ładowania. możemy ładować się mocą od 20kW do 200kW . Najszybciej się naładowałem w 15-20min od 2% do 90% na stacji 250kW tesli
353
Tesla Model S
Coupe 85kWh Sport 422KM 310kW
S85 388km Tylny napęd bez autopilota, 310000km przebiegu. Koła turbiny 20calowe 275/30r20 Bateria zdegradowana w okolo 10%. Minimalny zasieg w trasie to 160km ale trzeba ciągle jechać na pograniczu predkosci maxymalnej 200km/h. Normalnie w trasie przy 120km/h robi 300km przy 100km/h 370km przy 90-95km/h zużycie jest na poziomie 150wh i pozwala to osiagnąć zasieg 460km mój rekord. Polecam szczegulnie starsze wersje z darmowym ładowaniem. Jadąc dość płynnie i dynamicznie autostradą bezpiecznie przejedziemy 200km na naładowanej do 80%baterii. W mieście cieżko mi jest okreslic zużycie bo nie dbam o nie. Komputer pokazuje od 190wh do 320wh. Co dzień ładuje żeby zawsze mieć pełną moc i zasieg.
396
Tesla Model X
SUV P100D 503KM 370kW
Maksymalny zasięg, jaki udało mi się uzyskać to 487 km przy autostradowej jeździe w dobrych warunkach pogodowych z lekkim wiatrem w plecy i małych różnicach wysokości z dwiema pół godzinnymi przerwami w trakcie (bez doładowywania). Po aktualizacjach oprogramowania na dzień 27 czerwca 2019 mój maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to 512km przy jeździe z mniej-więcej stałą prędkością w lekkim terenie bez dużych różnic wysokości i z lekkim wiatrem temperatura zewnętrzna około 20C, komputer pokazywał 9 mil pozostałego przewidywanego zasięgu.
525
Tesla Model 3
Sedan Facelifting Maximum Range 80.5kWh 441KM 324kW
Sezon zimowy: Bardzo dynamiczna jazda 19kW/100km (jestem bardzo zaskoczony tak małym zużyciem), jazda normalna 15kW/100km przy mocy 441KM. W benzynie przy tego rodzaju jeździe i mocy oceniam spalanie w aucie benzynowym odpowiednio na 20l i 14l Pb95
353
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Wszystko w zasięgu zależy od tego jak szybko jedziemy. Jeśli jest to miasto i jezdzimy dynamicznie to ok 20-22 kwh. Jeśli grzecznie po mieście 18kwh. Drogi krajowe przepisowo 16-18 kwh. Autostrada 120 - 22 kwh, 140 - 24-27 kwh
313
Tesla Model 3
Sedan P75 261KM 192kW
Performance. Powyższe wartości dla okresu jesiennego z włączona klimatyzacja i ogrzewaniem. Od czasu do czasu start z gazem do dechy. Niestety nie da się powstrzymać :) Po miesiącu wymieniłem alufelgi z fabrycznych 20” na 18” jednak nie widzę różnicy w konsumpcji energii. 20 stki pogiolem na niewielkiej dziurze jadąc może 50km/h - stad zapadła decyzja na zakup 18”
307
Tesla Model S
Coupe 85kWh Sport 422KM 310kW
Tesla Model S 75D 2019r - luksusowy sedan. Wiec autko świetne do podroży i nadzwyczaj żwawe w mieście dzięki 2 silnikom elektrycznym. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to 4.4s dzięki mocy 544 KM, zasięg na 75kW baterii to srednio od 250 do 350km. Zobaczcie jak fajnie się podróżuje takim cudem na moim kanale: Mariusz Skrzypczynski https://youtu.be/60Khs90X8Sk
517
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW