Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 98 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (98)

5,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
6,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
5,1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
7,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
7,4
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
5,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
6,4
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
6,6
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
6,8
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Witam.Kolejne Suzuki po ignisie i Jimny.Jak dla mnie Super.Spalanie mogło by być mniejsze ale jest nie źle.Silnik 1.4 doskonale daje radę .Jeździłem 1.0 i trochę brakowało mocy no i 3 cylindry i skrzynia 5 nie przekonują.Za to 1.4 to gwarantowany banan na twarzy. Wyposażenie Premium ok brakuje jedynie Tempomatu.Trochę za szerokie opony na tą lekką budę.Tak jak już ktoś pisał ,że lekkie drzwi i trzeba trzasnąć jak za teściową.Zastanawiałem się nad vitarką ale 1.6 strasznie hałasuje i trzeba go wysoko kręcić -jak to japoniec.Miłe zaskoczenie pod maską.Dla mechanikowatych doskonały dostęp do silnika i osprzętu.Zawieszenie proste i mam nadzieję ,że bezawaryjne.Wygodna pozycja za kierownicą i nie trzeba się łapać za słupki żeby wysiąść.Czujniki deszczu i zmierzchu ok.
7,1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting