Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 98 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (98)

5,8
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Na razie jeden tani przegląd, paliwko umiarkowanie zużywane składa się na dobrą ocenę. Zwłaszcza jeśli ktoś realnie nie oczekiwał cudów ekonomiki od malutkiego silniczka turbo który wozi tyle samo co większe siniki więc musi realnie i praktycznie zużywać podobną ilość paliwa.
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
8,0
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Zbyt dużo spala w stosunku do tego co podaje producent.
8,0
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
W mieście spal dużo więcej niż podaje fabryka. Dotyczy korków. Auto start stop staram się nie używać.
7,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting