Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,9
Deklaracja producenta
5,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.9

Lista raportów zużycia paliwa (33)

5,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Ten samochód potrafi mało spalać benzyny. Poniżej podaję mój raport spalanie przy jeździe ze stałą prędkością ok. min. 50km Zrobiłem tym autem 13.000tys. km w 3 miesiące. Myślę, że jestem w stanie określić prawdę. Zaznaczam, że to spalanie dotyczy Scross 1.4 z napędem tylko na jedną oś. Opony letnie Continental (z salonu): - 4.4L na 100km jadąc 70km/h przez 50km - 4.5L na 100km jadąc 80km/h przez 30km - 6.0L średnie spalanie w mieście - 7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 140km/h - 6.4L średnie spalanie na autostradzie przy 120km/h Opony zimowe Yokohama: - 5.2L na 100km jadąc 90km/h przez 80km - 6.5L na 100km jadąc 120km/h przez 1100km - 6.8L średnie spalanie w mieście -7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 130-140km/h - 8.5L średnie spalanie jadąc w Niemczech na autostradzie ok. 180-210km/h Zauważyłem jedną tendencje. Utrzymując stałe obroty między 2000 a 2500 auto rewelacyjnie spala. Autostrada też do przyjęcia. Zwłaszcza, że to benzyna.
7,0
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
5,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
6,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
7,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
7,4
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
6,4
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
6,8
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Witam.Kolejne Suzuki po ignisie i Jimny.Jak dla mnie Super.Spalanie mogło by być mniejsze ale jest nie źle.Silnik 1.4 doskonale daje radę .Jeździłem 1.0 i trochę brakowało mocy no i 3 cylindry i skrzynia 5 nie przekonują.Za to 1.4 to gwarantowany banan na twarzy. Wyposażenie Premium ok brakuje jedynie Tempomatu.Trochę za szerokie opony na tą lekką budę.Tak jak już ktoś pisał ,że lekkie drzwi i trzeba trzasnąć jak za teściową.Zastanawiałem się nad vitarką ale 1.6 strasznie hałasuje i trzeba go wysoko kręcić -jak to japoniec.Miłe zaskoczenie pod maską.Dla mechanikowatych doskonały dostęp do silnika i osprzętu.Zawieszenie proste i mam nadzieję ,że bezawaryjne.Wygodna pozycja za kierownicą i nie trzeba się łapać za słupki żeby wysiąść.Czujniki deszczu i zmierzchu ok.
7,1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting