Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki SX4 I Hatchback Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 VVT 120KM 88kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,5
Deklaracja producenta
6,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.4

Lista raportów zużycia paliwa (58)

8,3
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
8,6
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
6,8
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Autko zwinne, bezawaryjne i niesprawiające żadnych problemów. Przy podrozowaniu w trasie z predkoscia 80/90 km/h ledwo przekroczymy 6 litrow. Wir w baku robi się po przekroczeniu 130 km/h i wtedy mozemy spokojnie liczyc na 8l/100km. W mieście przy slimaczej jezdzie i dojezdzaniu do swiatel na drugim biegu, spokojnie mozna zejsc ponizej 6l.
8,1
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Spalanie srednie w dzisiejszych czasach więc koszty utrzymania tez przecietne, ocena dobra dlatego że auto jest solidne i przez rok i mam nadzieje ze dluzej nic sie z nim nie działo.
6,3
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Wszystko ok.
6,6
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
To zależy od tego, jaką kto ma nogę. Na co dzień staram się jeździć oszczędnie. Auto dziennie pokonuje ok 15km, mieszkam na wsi obok średniej wielkości miasta, służy dojazdom do pracy itp. Średnie spalanie waha się więc w granicach 6litrow na 100km. Biorąc pod uwagę profil terenu najczęściej pokonywanych tras (duże wzniesienia i spadki terenu) wynik ten uważam za świetny :) Jadąc do Chorwacji (średnio 140km/h, 5osob i bagażnik dachowy) auto spalało ok 8l/100km, co wydaje mi się być wynikiem bdb przy takim obciążeniu.
7,2
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Ja jestem bardzo mile zaskoczony spalaniem tego autka. Samochód kupiony jako nowy dla mojej mamy (63 lata) która mieszka pod Krakowem na wyprzedaży rocznika 2013 w 2014 roku. Byłem sceptyczny i chciałem Diesla, bo 1,6 B i 4x4 to spodziewałem się średnio 10 litrów. A tu się okazało, że jeżdżąc codziennie z napędem na przednią oś wychodzi średnio ciut ponad 7 litrów. Komputer pokazuje 6,7 ale przekłamuje 0,5-0,6 litra. Po Krakowie w korkach auto nie przekracza 9 litrów, a nocą (mały ruch) schodzi na 7,1 litra. Na trasie jest bardzo wrażliwy na prędkość. Raz jadąc w ulewnym deszczu (wolno i płynnie) Kraków-Będzin i z powrotem komputer pokazywał 5,2 litra, czyli pewnie około 5,8 litra. Ale ciągła jazda 150 km/h to nawet 10! Włączenie napędu 4x4 skutkuje spalaniem większym o około litr. Ale teraz uwaga: autko dla spokojnych kierowców. Skrzynia biegów jest tak zestopniowana, że 0-80 jest zaskakująco dynamiczny jak na 1,6 benzynkę. Natomiast powyżej 110 km/h auto kompletnie traci dynamikę i ledwo przyspiesza. Trzeba je trzymać na wyższych obrotach, a wtedy sporo pali. Dlatego dla spokojnych kierowców , którzy czasem tylko potrzebują napędu 4x4 to super autko.
6,8
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Nie wiem jak części ale serwis nie drogi.
6,3
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Jak na takie auto i 4x4 jest fantastycznie. Nigdy nie miałem więcej niż 8l w mieście.Dlatego dziwią mnie opinie innych kierowców sx-a, że to jest smok i że w mieście spala 13l. 0.o To nie jest samochód do tzw. "bucenia" Moc jest tylko potrzebna żeby wykonać szybki manewr wyprzedzania. Na trasie przy 90 udało mi się nawet zejść raz do 4,9. Na autostradzie 130 miejscami 140 przy 380 km trasie spala 6,6/6,7 jeżeli są duże wiatry to będzie nawet 7 l ale to przez to, że jest wysoki.
9,2
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Mogłyby być zdecydowanie niższe, ale wiedziałem że nie będzie to ekonomiczne auto. Jazda w trybie 2WD czy AWD nie zmieniają znacząco wyników spalania. Tak sami jeśli chodzi o jazdę z wyłączoną klimatyzacją. Na trasie przy delikatnej jeździe można zejść do ok. 7,l/100km. W mieście 10-11/100 to standard więc jak na pojemność 1,6 to szału nie ma. Decydując się na wolnossącą benzynę liczę, że niezawodność tej jednostki wynagrodzi mi wyższe koszty za PB95, tym bardziej że roczny przebieg to ok. 6000km. Koszty każdego z 3 przeglądów na gwarancji to 700zł.
Suzuki SX4 I Hatchback Facelifting