Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki Swift V Hatchback 3d Facelifting

Podsumowanie 4 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki Swift V Hatchback 3d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
33,63 zł
2
7,4
44,44 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (4)

8,0
Suzuki Swift V
Hatchback 3d Facelifting 1.6 VVT 136KM 100kW
5,5
Suzuki Swift V
Hatchback 3d Facelifting 1.2 VVT 94KM 69kW
5,7
Suzuki Swift V
Hatchback 3d Facelifting 1.2 VVT 94KM 69kW
Ubezpieczenie (OC+AC "full opcja" ~2,5 tyś, nie mam zniżek bo to moje pierwsze własne auto) Okresowe przeglądy w ASO nie są specjalnie drogie (jeśli mnie pamięć nie myli: "mały"-550, "duży" - 1100; wykonywane na zmianę) + paliwo i płyn do spryskiwaczy Przez pierwsze 3 lata eksploatacji tylko tyle wymagał mój Swift.
6,8
Suzuki Swift V
Hatchback 3d Facelifting 1.6 VVT 136KM 100kW
Jak na razie jedyny koszt to zakup dodatkowego kompletu opon i kół, co w przypadku tego modelu jest niezbędne. Samochód standardowo wychodzi na letnim ogumieniu o rozmiarze 195/45/R17. W tym rozmiarze żaden producent nie oferuje opon zimowych (bardzo nietypowy rozmiar). Zamiennikiem opon w tym rozmiarze są (zgodnie z instrukcją samochodu) opony o rozmiarze 195/55/R16. Okazuje się też, że poszukiwanie stalowych felg dla tego auta jest również bezskuteczne. Zatem na zimę musiałem nabyć 4 felgi aluminiowe (nie oryginalne) w cenie 375 za sztukę, 4 czujniki ciśnienia za 175 za sztukę, oraz 4 opony Kleber (jedne z tańszych w tym rozmiarze) za 330 zł za sztukę. Do tego wizyta u wulkanizatora dysponującego odpowiednim komputerem (bo samochód z czujnikami powietrza) 200 zł. Łączny koszt wymiany opon (a Klebery to jedne z tańszych opon, którym można zaufać) to: 3720 zł. Przy założeniu, że nie szukasz jakiś ekstra felg aluminiowych, kupujesz opony ze średniej półki, a czujniki kupujesz oryginalne po znajomości...
Suzuki Swift V Hatchback 3d Facelifting