Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki Swift IV Hatchback 5d

Podsumowanie 221 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki Swift IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
41,89 zł
186
7,7
47,23 zł
17
Silniki Benzynowe Suzuki Swift IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
26,63 zł
2
Silniki Diesla Suzuki Swift IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
32,27 zł
16

Lista raportów zużycia paliwa (221)

7,1
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Jak na razie komputer pokazuje średnie zużycie od zakupu 7,1/100km - codzienna jazda po 500tys. mieście i jedna trasa ok 600km. Ile jest faktycznie to nie wiadomo i nie zamierzam liczyć z dokładnością do trzeciego miejsca po przecinku.
5,5
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 DDiS FAP 75KM 55kW
zużycie paliwa naprawdę niewielkie, co w jeździe po Warszawie w ciągłych korkach jest bardzo pozytywne
6,4
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
8,7
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.5 VVT 102KM 75kW
Suzuki nie należy do tanich w eksploatacji. Ceny w ASO są dosyć wysokie. Brak zamienników na rynku części. Spalanie jak na silnik 1.5, szybką i dynamiczną jazdę, adekwatne.
6,7
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
5,1
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
7,4
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
spalanie... zależy od "ciężaru nogi kierowcy" :-) Potrafi grubo ponad 10... a jak się chce to i poniżej 5 zejdzie.
6,2
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Silnik lubi wysokie obroty i przy większych prędkościach (powyżej 130km/h) zużycie paliwa rośnie. Na trasie, przy spokojnej jeździe ok 6l. Z prędkościami autostradowymi nawet powyżej 8l.
5,4
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
5,9
Liczba komentarzy: 1
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Auto pali bardzo mało!! Trzeba przede wszystkim unikać zbyt niskich i zbyt wysokich obrotów, jak najdłużej jechać na biegu (unikać "luzu" ) nie trzeba wcale jechać wolno, wystarczy że uniknie się gwałtownego ruszania, obrotów około 3,5 tys, trzeba też hamować silnikiem ( wyrzucać bieg dopiero przy +/- 1000 obrotów. ) Nowy samochów koniecznie trzeba spasować "pod siebie" tzn. pierwszy 1000 km jechać nie przekraczając obrotów 3 k, oraz nie katować go na zbyt wysokim biegu. Później dobrze go przegonić koło 3-4 k. Swift to wdzięczny, dynamiczny i ekonomiczny japończyk !! POLECAM
Suzuki Swift IV Hatchback 5d