Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki Swift III Hatchback

Podsumowanie 237 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki Swift III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,35 zł
173
7,0
42,13 zł
14
5,9
35,35 zł
20
Silniki Benzynowe Suzuki Swift III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
21,09 zł
25
7,5
23,32 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (237)

7,4
Suzuki Swift III
Hatchback 1.3 i 68KM 50kW
Wszystkie dane prócz maksymalnego podane po jeździe na 98PB z Orlenu/Lukoil/Bliska/Shell. Minimalne spalanie dotyczy prędkości nie przekraczających 100km/h, średnie, to jazda w mieście z zachowaniem eco-drivingu, maksymalne, to jazda w 100% miasto i w miarę możliwości gaz do podłogi (napomknę, że wtedy miałem zalane 95PB ze stacji Tesco...). Części jak to japoniec, nie za tanie, ale i niezbyt wygórowane. Mój model nie za bardzo zadbany (przepustnica i wtryski do przeczyszczenia, gnijąca podłoga, progi, dach), co w większości wyszło dopiero po roku jazdy. Ogólnie samochód dobrze się sprawuje, lecz blacha to porażka.
7,1
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Jeżeli trzyma się nogę w ryzach (2-2,2 tys obrotów) hamowanie silnikiem, płynna jazda to ten samochód jest bardzo eco! Naprawy-raz przy zakupie byłem na wymianę, paska, uszczelki, pierdołki, olej ogólny przegląd 600 zł (wszystko). Samochód jest prosty dostęp jest więc w garażu lub nawet na podnośniku można zrobić dużo.
5,2
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Tutaj brakuje skali, bo swift zasługuje na 6. Spalanie minimalne 4,2 litra w cyklu mieszanym i oszczędnej jeżdzie (nie emeryckiej), max spalił 7.5l to zimą na dojazdach po 3 kilometry, czyli na zimnym silniku. Latem śtednio 4.5-4,7/100. Cen napraw nie znam bo przez 16 mies użytkowania nie zepsuło się nic, no jedynie zaczyna się pocić uszczelka pod pokrywą zaworów- uszczelka 20zl
6,0
Suzuki Swift III
Hatchback 1.3 i 68KM 50kW
Ci którym to autko pali więcej niż 7l w mieście, mają albo problemy z autem albo lubią jeździć na wysokich obrotach. Ja natomiast jeżdżę tylko (90%) po Warszawie na przewozie osób w nocy i spalanie (zimą) nigdy nie wyszło powyżej 7l - średnio 6-6,5l, latem natomiast w mieście schodzę do 5,5l, na trasie przeciętnie 5,2l (nad morze w dwie os.). Rekord spalania odnotowany w dzień zmarłych (patrole, więc wyjątkowo spokojna jazda), gdzie 70km przejechałem dokładnie za 3,2l oczywiście na prostej drodze, prawie bez świateł itp, ale można ;) Podsumowując bardzo ekonomiczne auto, żeby spaliło 8l musiałbym przy każdym ruszaniu kręcić silnik do ~5tys i jeździć slalomem pomiędzy wszystkimi non stop redukując. Auto posiadam 1,5 roku, pozdrawiam
8,2
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Auto używane do pracy w pizzeri. Dojazd do pracy to 50km w jedną stronę czyli 100km dziennie. W pracy tyle samo - ok 100 km/ dzień. W mieście - max 10,6 lpg (przewaga biegów 2 i 3 prędkości do 80 km/h - generalnie duże obciążenie skrzyni i silnika małymi biegami, często zimny silnik i but) W trasie - ok 7,2 średnio - tak do 110 km/h Jazda przeważnie ciężka - duszę swojego suzuka
6,3
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Tak ekonomicznego auta nigdy nie miałem i nie spodziewałem się mieć. Autko pobiło kolejny rekord spalania na trasie Radom - Władysławowo wynoszące 5.7l / 100km LPG przy zakorkowanym Płocku i Toruniu. Jazda po autostradzie z maksymalną prędkością (udało mi się 170km/h) niestety pochłania ponad 7.5l/100km. W trybie mieszanym lub typowo miejskim waha się w granicach 6.3 - 6.6l. Poza marnie zabezpieczonym podwoziem, dachem i układem wydechowym, oraz "jednorazowymi" wahaczami nie potrafię się do niczego przyczepić. W środku całkiem sporo miejsca jak na tę klasę, a jeśli chodzi o wygląd... cóż przynajmniej złodziej się nie połasi ;).
4,6
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Spalanie na poziomie 5,2l/100km do osiągnięcia bez większego wysiłku, rewelacja. Porównując z seicento to swift jest większy i dynamiczniejszy a pali z litr na 100 mniej:) Nie wiem ile kosztują naprawy, bo nic przez 9 miesięcy się nie popsuło, a zrobiłem nim już z 12tys. Tylko olej drogi (zalewam zgodnie z zaleceniami producenta ful syntetyk castrol). Nie wiem ile pali w długiej trasie bo jeszcze w taką go nie zabrałem a coś musiałem wpisać:)
6,3
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
To największa zaleta tego auta, śmiesznie niskie spalanie, niska awaryjność, prosta konstrukcja, duża wytrzymałość mechaniczna i żywotność podzespołów. To było główne kryterium, którym kierowałem się przy zakupie tego auta. Jestem w 100% zadowolony.
8,3
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
5,8
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Mam Swifta 1.0 3D od nowości, kupiony we wrześniu 2000 r. w salonie w Katowicach. Wersja pustak z...klimą. Tak, była taka możliwość. Autko fabrycznie przygotowane pod montaż klimy, zero przeróbek. Ciekaw jestem ile w Polsce jest takich egzemplarzy. Obecny przebieg 130.000 km. Nigdy się nie zepsuł. Zaliczył kilka kolizji. Auto genialne w swej prostocie. Tylko ta korozja. Muszę wymienić podłogę, bo na pewno go jeszcze nie sprzedam. Za 2 lata córka robi prawko będzie do nauki. Fenomenalnie oszczędny. Maksimum spalił 8.0 l,lato w trasie, full załadowany, klima non stop, i gaz mocno deptany. Teraz już tak nie jeździ bo i jego stan tylko dobry. Ostatniej zimy przy mrozach ok. 7 l ale stoi w garażu. Minimalne na trasie nad morze 4.6 i nie jechałem jak d...Pozdrawiam K.
Suzuki Swift III Hatchback