Samochód na żywo wyglšda super, oczywicie koncept wzbudzał większe emocje ale oczywicie jego produkcja bez zmian była nierealna. Zapewniam, że na żywo wersja produkcyjna wzbudza też duże emocje. Solidny ładny przód auta, piękny tył i linia boczna. Srebrne wstawki nie wyglšdajš jak doklejane listewki w ostatniej chwili aby usportowić auto jest to fabrycznie wkomponowane i wyglšda imponujšco. Atrapa-grill wyglšda jakby była wykonana z grubej siatki. Z zewnštrz widać wysokš jakoć wykonania. Wszystkie listwy, uszczelki, szpary, połšczenia bardzo dopracowane. Patrzšc z boku na panele poszycia nie widać nierównoci po procesie tłoczenia blach. Nawet na krawędziach drzwi, gdzie następuje zagięcie poszycia nie występuje charakterystyczne ugięcie powierzchni. Jedna płaszczyzna. Stšd lakier wyglšda bardzo dobrze i ma się wrażenie, że jest położony grubš warstwš. Wnętrze na wysokim poziomie, bardzo dobre materiały, nic nie stuka, nic nie trzeszczy podczas jazdy. wietna pozycja za kierownicš (co na wzór foteli w Hondach) (fotele regulowane elektrycznie), dobrze trzymajš na boki. Ergonomia przełšczników na najwyższym poziomie, przypomina auta niemieckie Passata czy A4, A6. Samochód bardzo cichy w rodku, w mojej ocenie jeden z cichszych w segmencie D. Do 180-190 km/h jest naprawdę bardzo cicho po prostu zaskakujšce jak na auto japońskie i to Suzuki. Trakcja, prowadzenie naprawdę bardzo dobre. Samochód był wyposażony w koła 18 cali i opony 235/45. Spodziewałem się, że będzie słychać głono zawieszenie i pojawiš się wibracje podczas przejeżdżania polskich asfaltowych dziur. A tu zaskoczenie! Zawieszenie jest dostosowane do dużych, szerokich kół. Fajnie tłumi, nic nie dobija. Wzorowo utrzymuje kierunek na wprost. Nie zmienia kierunku i nie cišgnie na koleinach. W ostrych skrętach zachowuje się neutralnie i nie nurkuje jak np. Passat. Ogólnie w prowadzeniu przypomina ostatniš serię IS. Po otwarciu pokrywy silnika widać obudowany silnik ale nic nie wskazuje, że jest ona taki dobry. Silnik pracuje bardzo płynnie, ładnie się kręci do wysokich obrotów, nie powstaje hałas, cały czas cichy. Skrzynia 6 biegów pracuje wzorowo, daje się ładnie i szybko redukować przy wyższych obrotach silnika do II czy III biegu. Układ wydechowy zaopatrzony w dwie kosmiczne końcówki wbudowane w tylny zderzak i to nie jest tylko bajer. Faktycznie sš za nim dwa tłumiki sporych rozmiarów. Układ wydechowy słychać, że generuje niski dwięk inżynierowie pomyleli i o takim akcencie sportowym. Przy wyższych obrotach pojawia się wyższy niegłony dwięk generowany przez układ wydechowy a nie silnik, co na wzór motocykla. Ze względu na bardzo dobre wytłumienie wnętrza przyspieszenia nie słychać i nie czuć. Można się zorientować po wskazówce prędkociomierza i innych autach zostawionych daleko w tyle podczas ruszania spod wiateł ,że przyspieszanie następuje bardzo szybko. W moim ocenie przyspiesza około 7-8 s do setki. Wg komputera spalanie rednie 9,5l/100km, niele jak na ostrš jazdę na trasie i w miecie. Ze stałš prędkociš 90-100 km/h komputer pokazywał około 6,5 l. Podsumowujšc bardzo fajne auto, elegancka sylwetka, w rodku czuć ducha Japonii, wszystko wykonane na najwyższym poziomie, ładne tapicerki na drzwiach, lista wyposażenia pełna, skóra, xenony, elektryka, składane lusterka, klima dwustrefowa (działajšca!), 9 poduszek, bajeczna kierownica, czujniki parkowania PiT, lusterko chromatyczne, czujnik deszczu, ESP współpracujšce ze wspomaganiem uk. kierowniczego itp. Oczywicie można znaleć jakie szczegóły, które można było inaczej rozwišzać, np. tradycyjna podpórka pokrywy silnika brak sprężyny gazowej lub normalne zawiasy pokrywy bagażnika (chociaż sš bardzo ładnie obudowane tworzywem) ale tak ma większoć japończyków, sš konserwatywni.