Szukaj

Zużycie paliwa Suzuki Ignis – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Suzuki Ignis

6,2
Suzuki Ignis I
Hatchback 1.3 i 16V 83KM 61kW
Ja posiadam akurat wersje japonska rowniez jest z prawej strony kierownica bo jezdze nim w angli. Dzisiaj przejechalem tym autkiem po autostradach blisko 800 km. Wiec tak... jesli sie bardzo postaramy mozna nim zejsc nawet ponizej 6 l ale trzeba jechac jak z jajkiem. Maksymalne spalalanie jakie osiagnalem to nawet 10 - 11 l przy naprawde ostrej jezdzie jak na takie pudeleczko :-D w tym autku spalanie zaczyna gwaltowniej wzrastac od 3.500 obr. co czyni na 5 biegu 120 km/h. Utrzymujac predkosc 140 - 150 czyli taka moja dedykowana predkosc przelotowa dla ignisa zamkniemy spalanie do 7.5 przy tej dymamice silnika z 1.3 ! :-) ja jestem zadowolony. Polecam goraco
6,2
Suzuki Ignis I
Hatchback 1.3 i 16V 83KM 61kW
Ja posiadam akurat wersje japonska rowniez jest z prawej strony kierownica bo jezdze nim w angli. Dzisiaj przejechalem tym autkiem po autostradach blisko 800 km. Wiec tak... jesli sie bardzo postaramy mozna nim zejsc nawet ponizej 6 l ale trzeba jechac jak z jajkiem. Maksymalne spalalanie jakie osiagnalem to nawet 10 - 11 l przy naprawde ostrej jezdzie jak na takie pudeleczko :-D w tym autku spalanie zaczyna gwaltowniej wzrastac od 3.500 obr. co czyni na 5 biegu 120 km/h. Utrzymujac predkosc 140 - 150 czyli taka moja dedykowana predkosc przelotowa dla ignisa zamkniemy spalanie do 7.5 przy tej dymamice silnika z 1.3 ! :-) ja jestem zadowolony. Polecam goraco
9,0
Liczba komentarzy: 3
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
9,0
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
6,0
Suzuki Ignis I
Hatchback 1.3 i 16V 83KM 61kW
W porównaniu do innych aut pali mało, do tego jest to auto niemal bezawaryjne. Mimo wszystko miałam nadzieję, że będzie palił jeszcze mniej ;) dodam, że staram się jeździć ekonomicznie. Jak dla mnie auto te jest idealne, bo jest ładne, mało pali i mi się jeszcze w nim nic nie zepsuło, jednak ponieważ kupiłam auto używane chyba niedługo będę musiała wymienić mu amortyzatory, bo czasem traktuję te auto jak terenówkę, a i polskie drogi je dobijają. Ma wysokie zawieszenie, dzięki czemu żadna dziura mu nie straszna, a części mimo że to japończyk nie są takie drogie, zresztą wymienia się je bardzo rzadko. Mój mąż ma peugeota, a rodzice opla i vw i zdecydowanie to ja wkładam w swoje auto najmniej :)
4,8
Suzuki Ignis III
Crossover 1,2 DUALJET 90KM 66kW
Auto oszczędne - w mieście w zależności od warunków (korków) 5.2-6.2 Poza miastem na drogach zwykłych przy oszczędniej jeździe można nawet zejść poniżej 4.0 - na ekspresówce przy 110-120 km/g ok 5.5-6.0 przy 100-110 5.0-5.5
Dziennik kosztów dla Suzuki Ignis
Średni koszt przejechania 100 km
29,33 zł
5,4
l/100km
7,2
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
6,5
Suzuki Ignis I
Hatchback 1.3 i 16V 83KM 61kW
najaktualniejsze jest spalanie uzyskane w wyniku jazdy w długiej trasie. Auto zatankowane na stacji BP w miejscowości Stęszew, przejazd do Wrocławia. Pomiar na ciepłym silniku, prędkości rzędu 60/95/120 w zależności od sytuacji. trochę objazdu, także we Wrocławiu wlałem 10.62 litra paliwa, po przejechanych 200.5 km
7,5
Suzuki Ignis I
Hatchback 1.3 i 16V 83KM 61kW
Spalanie mogłoby być niższe jak na samochód o takich gabarytach, ale Suzuki jakoś nieszczególnie przykłada się do niskiego spalania (jeździłem też SX4). Przy najszczerszych próbach nigdy spalanie nie spadło poniżej 6,5 a szkoda bo auto bezawaryjne.
7,8
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
Średnie spalanie w cyklu mieszanym około 7,5l/100km, w dłuższej trasie można bez problemu zejść poniżej 7 a nawet 6,5l/100km. Za to w mieście przy ciężkich mrozach potrafiło wyjść nawet 10l/100km. Dodatkowo tankowanie 98-ki powoduje spadek spalania o 0,4-0,6l/100km.
4,8
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 DDiS 70KM 51kW
Porównując suzuki do poprzedniego posiadanego samochodu peugeota 206 1.4hdi, jest paliwożerne ciężko jest zejść poniżej 5l (trzeba jechać poniżej 80km/h), a w peugeocie nie musiałem patrzeć na szybkość aby mało spalić (przy szybkości 110km/h miałem spalanie 4.5l). No ale co tu porównywać suzuki ma silnik z fiata, który jest słaby i mułowaty.
Suzuki Ignis