Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki Grand Vitara I

Podsumowanie 169 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki Grand Vitara I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
59,64 zł
10
7,4
44,85 zł
10
10,9
65,57 zł
24
8,1
48,74 zł
8
11,9
71,83 zł
6
12,0
72,35 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Suzuki Grand Vitara I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,2
38,33 zł
1
11,7
36,80 zł
14
10,8
33,77 zł
2
9,7
30,47 zł
1
14,3
44,92 zł
3
14,0
44,02 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Suzuki Grand Vitara I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
47,18 zł
58
8,3
50,77 zł
6
8,4
51,08 zł
6

Zużycie paliwa Suzuki Grand Vitara I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (169)

7,7
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 HDI 109KM 80kW
Spalanie super patrząc na wielkość, komfort i możliwości auta Wersja XL7 lift 2 cale, opony AT 225/75/16 . W trasie 6.7l 20% miasto 80% trasa do 110km/h. Po mieście 8l. Przyczepa z drewnem 10% lekki teren 90% trasa 8.2l. Ciężki teren w 4 osoby 10l i dalej
7,9
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 HDI 109KM 80kW
8,0
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 HDI 109KM 80kW
9,0
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 HDI 109KM 80kW
Dużo pali
12,3
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
13,3
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara I
Średni koszt przejechania 100 km
58,67 zł
8,0
l/100km
5,6
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
11,7
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Na LPG ok 1-1,5l więcej niż na pb. Od razu po zakupie auto lekko "zmotane" (podniesione ok 7cm, opony AT 235/70/16) Podane spalanie w cyklu mieszanym. 2,0 w nowej grandzie pali trochę mniej, ale w GV I praktycznie pancerna i bezobsługowa jednostka jeśli się leje dobry olej i regularnie zmienia filtry. (Nie trzeba pamiętać o regulacji luzów zaworowych, bo w GVI są na hydraulice. W szczególności zaleta przy LPG) Prosta konstrukcja, większość "bolączek" do ogarnięcia pod "chmurką", bez jakieś mega wiedzy w temacie mechaniki . Osobiście bezkosztowo ogarnąłem przedni napęd - kwestia uszczelnień w pompce podciśnienia. Piszę o tym, bo mechanik janusz zawołał za to 700zł). Klasyczna konstrukcja oparta na ramie, posiadająca klasyczny napęd 4x4 (stały napęd i dołączana przednia oś, co minimalizuje ryzyko wystąpienia potencjalnych usterek. W planach lift 10cm, większe opony i profilaktyczna wymiana obudowy przedniego mostu na stalową. Coraz więcej dostępnych materiałów nt. GVI w internecie, masa dostępnych części do modyfikacji (w pełni profesjonalne, jak i budżetowe). Ogólnie chwalę sobie za bezawaryjność i prostotę wykonania, dostępność części i niesamowitą frajdę w terenie, gdzie przy masie własnej ok 1350kg i lekkich modyfikacjach wyprawia niesamowite rzeczy.
13,5
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.7 i V6 24V 4WD 173KM 127kW
Jeżdże dość spokojnie, więc jak ktoś ma ciężką nogę, to spalanie napewno wzrośnie. Acha i moja jest w wersji z automatyczną skrzynią.
8,2
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 HDI 109KM 80kW
Generalnie jazda po lesie, średnio 700km na baku więc jest super jak na samochód terenowy.
12,0
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Auto w zasadzie bezusterkowe. 160 tys jak sprowadzone.... obecnie 230 (2.5r). Spalanie w terenie mowimy o zabawie...
Suzuki Grand Vitara I