Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Outback IV Crossover

Podsumowanie 54 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Outback IV Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,37 zł
6
11,0
66,22 zł
10
Silniki Benzynowe Subaru Outback IV Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,8
43,00 zł
2
12,6
39,16 zł
3
Silniki Diesla Subaru Outback IV Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,19 zł
33

Lista raportów zużycia paliwa (54)

5,5
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Z ręką na sercu, sam nie mogę uwierzyć a zwłaszcza były właściciel nie może. 4.4 między Krynicą a Ustroniem w tę i spowrotem co tydzień, delikatnie, oscylując w zakresie 1600-2000 obrotów...
5,5
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Z ręką na sercu, sam nie mogę uwierzyć a zwłaszcza były właściciel nie może. 4.4 między Krynicą a Ustroniem w tę i spowrotem co tydzień, delikatnie, oscylując w zakresie 1600-2000 obrotów...
10,7
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
6,3
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
7,7
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
7,7
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
48,67 zł
8,1
l/100km
12,4
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
10,0
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
11,0
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
Przy automacie różnica między gazem a benzyna nieodczuwalna. CVT, mimo łopatek do zmiany biegów, raczej do spokojnej jazdy.
11,7
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Najlepsze subaru, już takich nie będzie. Duża benzyna H6 3.6 połączona z gazem daje duże oszczędności. Bardzo wytrzymała skrzynia olejowa i silnik, przebieg 750000 km na LPG to naprawdę żaden problem, instalacja serwisowana co 15000km i praktycznie nie trzeba regulować zaworów ale warto raz na 150000 to zweryfikować. Silnik fenomenalnie wspołpracuje z gazem pod warunkiem serwisu u zdolnego gazownika. Serwisowo auto nie jest drogie jak by się mogło wydawać, nie stwarza żadnych problemów praktycznie tylko eksploatacja klocki tarcze olej i jazda. Raz na 350-450tkm jakieś szczotki czy łożysko. Auto z tych co dostają w rodzinie dożywotkę. Polecam naprawdę super czołg szczególnie te USA i do tego są dużo mniej podatne na korozję w stosunku do japońskich.
10,0
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
Subaru Outback IV Crossover