Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Outback III

Podsumowanie 106 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,9
65,62 zł
10
10,5
63,60 zł
14
10,8
65,46 zł
7
12,6
76,07 zł
5
12,1
73,21 zł
30
Silniki Benzynowe Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,1
44,06 zł
5
11,6
36,36 zł
6
10,2
31,72 zł
2
13,0
40,57 zł
6
Silniki Diesla Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,85 zł
21

Lista raportów zużycia paliwa (106)

10,3
Subaru Outback III
Kombi 2.5 175KM 129kW
10,3
Subaru Outback III
Kombi 2.5 175KM 129kW
19,3
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
9,2
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
12,5
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
16,7
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW

Subaru Outback III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

9,4
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
10,4
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
10,4
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Przejeździłem OBK prawie 40 000 km auto stare ale ciągle serwisowane w ASO , wymiana oleju częsciej między ASO co max 8000 km. Na liczniku ponad 200 000 km średnia to 10,4 litra a na autostradzie niemieckiej utrzymuję prędkość w zakresie 140 - 160 , codziennie do pracy pokonuję 40 - 50km. Uważam że jest to świetne auto , bezawaryjne i żadne WRS 2.0 a nawet i niech ma 500 koni go nie dogoni bo moc bierze się z pojemności a nie z turbo co widać np. w jeździe pod górkę w okolicach Bayeruth na A9 . Być może pali mniej bo mam sportowy filtr K&N i Sprintbooster. Żyję w Niemczech czyli tankuję benzynę które zachowuje swoje parametry, czyli faktycznie jest 95 oktanów... Mała dygresja o UPG to się nie przytrafi jeśli wymienia się oleje terminowo i czyści przestrzeń między chłodnicami. Wymiana dynamiczna oleju w skrzyni kosztowała prawie 2000PLN ale było warto bo monitorując auto zauważyłem niższą temp o 2 stopnie jak również szybsze schładzanie się , oczywiście byłem podłączony przez OBD2 . Jeśli olej w skrzyni jest przerobiony to auto może się grzać, przed wymianą temp trzymała się w granicach 92-95 stopni po 89-92 C. Latem planuję wsadzić termostat 68 stopni . Chcę zobaczyć jak będzie przy +35 C na autostradzie. W poprzednim roku przy takich upałach powyżej 150km/h auto łapało temp w okolicy 98 C widać to tylko na OBD bo wskazówka nic wyżej nie szła.
18,7
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
Miałem outbacka z automatem 4biegowym i nie polecam takiego połączenia. Dosyć szybko przesiadłem się na manuala po tym jak zobaczyłem ile mniej pali z manualną skrzynią 5biegową. Na dojazdach do pracy średnio robiłem 200km na 48litrach LPG po mieście co dawało zwykle 24litry na 100km , wszystkiemu winna skrzynia przeciągająca biegi i korki. Na trasie było dużo lepiej spalanie najniższe to około 15litrów przy spokojnej jeździe , średnio wychodziło około 16-17. do tego tem automat jest tak koszmarnie wolny i ślamazarny że wyprzedzania i dynamicznej jazdy się w ogóle nie nadaje Outbackiem z manualem spalanie LPG mam w tarasie od 10-13litrów w mieście do 13-14-15 różnica względem automatu jest kolosalna Jednym słowem automatu nie polecam nikomu
Subaru Outback III