Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Outback III

Podsumowanie 106 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,9
65,22 zł
10
10,5
63,21 zł
14
10,8
65,05 zł
7
12,6
75,60 zł
5
12,1
72,76 zł
30
Silniki Benzynowe Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,1
43,88 zł
5
11,6
36,20 zł
6
10,2
31,59 zł
2
13,0
40,41 zł
6
Silniki Diesla Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,86 zł
21

Lista raportów zużycia paliwa (106)

16,0
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
19,7
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
4 biegowy stary automat do tego duży silnik niestety ale musi spalić , skrzynią muli osiągi auta, Zejście poniżej 16litrów jest wyczynem. Zdecydowanie lepiej wybrać skrzynię manualną. Drugi raz bym się nie zdecydował na tą wersję
12,3
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
.
20,0
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Miałem dwa samochody subaru outback , jeden z 2004r 2.5 ze skrzynią manualną i lpg fabrycznym oraz 3.0h6 z 2009r z gazem stag. Wiedziałem że 3.0 pali dużo ale nie sądziłem że aż tyle, w mieście nie ma szans zejść poniżej 20litrów gazu. Benzyny palił minimum 16, w trasie benzyny spalał 14-16, przy jeździe dynamicznej i na autostradach, spokojna jazda krajówką schodził do 12-13litrów benzyny. Gazu pali odpowiednio więcej 3-4litry, tak że koszty są spore. Radzę się dobrze zastanowić. U mnie po 25tyś km na lpg zawory hałasowały na zimnym silniku , jest o bardzo niezdrowe, regulacja kosztowała z wymianą świec i uszczelek 4000zł. Po kolejnych 30tyś km objawy się powtórzyły na domiar złego doszło do tego zużycie płynu chłodniczego skoki temperatury , diagnoza uszczelka pod głowicą. Remont kapitalny silnika 15tys zł... Przejechałem jeszcze 20tys. km po remoncie i auto sprzedałem z bólem serca znowu było słychać "klepanie zaworów". Generalnie auto jest bardzo kosztowne, wymiana oleju w skrzyni 2000zł , podobno 5eat lubi się popsuć u mnie wystarczyło 2 krotne płukanie i skrzynia wróciła do życia. Auto wymagał trochę prac i napraw, a takie rzeczy jak amortyzatory nie są tanie sam tył kosztuje około 3000zł sztuka lub 2500zł za komplet zamienników. Tak że jak ktoś kupuje takie auto za 20-25tys zł to niech się liczy z włożeniem kolejnych 20 na remont. Uwielbiam subaru, ale, ten silnik 3.0 nie nadaje się do LPG... z 2.5sohc taty, kompletnie nic się nie działo przez 100tys. km na gazie, i palił max 10-14 gazu
11,4
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Bestia na ten moment ma przebieg 220tys i 16 lat na karku. Minimalne spalanie wyszlo 9.1 w trakcie jazdy z opolskiego w Sudety i z powrotem. W ruchu miejskim skakało do 13.5. Taka ciekawostka przy moim normalnym trybie jazdy - boczne drogi, zwykle 15km minimum - stosując Eco driving pali 12.3 a przy dynamicznej jeździe 11.8... Subaru widać z natury woli cięższa nogę
11,4
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Bestia na ten moment ma przebieg 220tys i 16 lat na karku. Minimalne spalanie wyszlo 9.1 w trakcie jazdy z opolskiego w Sudety i z powrotem. W ruchu miejskim skakało do 13.5. Taka ciekawostka przy moim normalnym trybie jazdy - boczne drogi, zwykle 15km minimum - stosując Eco driving pali 12.3 a przy dynamicznej jeździe 11.8... Subaru widać z natury woli cięższa nogę

Subaru Outback III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,5
Subaru Outback III
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
11,6
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
12,3
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
12,3
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Subaru Outback III