Przejeździłem OBK prawie 40 000 km auto stare ale ciągle serwisowane w ASO , wymiana oleju częsciej między ASO co max 8000 km. Na liczniku ponad 200 000 km średnia to 10,4 litra a na autostradzie niemieckiej utrzymuję prędkość w zakresie 140 - 160 , codziennie do pracy pokonuję 40 - 50km. Uważam że jest to świetne auto , bezawaryjne i żadne WRS 2.0 a nawet i niech ma 500 koni go nie dogoni bo moc bierze się z pojemności a nie z turbo co widać np. w jeździe pod górkę w okolicach Bayeruth na A9 . Być może pali mniej bo mam sportowy filtr K&N i Sprintbooster. Żyję w Niemczech czyli tankuję benzynę które zachowuje swoje parametry, czyli faktycznie jest 95 oktanów... Mała dygresja o UPG to się nie przytrafi jeśli wymienia się oleje terminowo i czyści przestrzeń między chłodnicami. Wymiana dynamiczna oleju w skrzyni kosztowała prawie 2000PLN ale było warto bo monitorując auto zauważyłem niższą temp o 2 stopnie jak również szybsze schładzanie się , oczywiście byłem podłączony przez OBD2 . Jeśli olej w skrzyni jest przerobiony to auto może się grzać, przed wymianą temp trzymała się w granicach 92-95 stopni po 89-92 C. Latem planuję wsadzić termostat 68 stopni . Chcę zobaczyć jak będzie przy +35 C na autostradzie. W poprzednim roku przy takich upałach powyżej 150km/h auto łapało temp w okolicy 98 C widać to tylko na OBD bo wskazówka nic wyżej nie szła.