Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Legacy IV

Podsumowanie 206 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,0
59,99 zł
7
9,8
58,52 zł
29
9,5
56,78 zł
33
10,2
61,07 zł
19
9,8
58,70 zł
4
10,2
61,10 zł
4
10,6
63,42 zł
8
9,7
58,11 zł
1
11,9
71,53 zł
12
11,6
69,22 zł
18
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
36,70 zł
2
10,3
32,59 zł
4
11,1
35,12 zł
2
11,5
36,29 zł
7
12,9
40,81 zł
2
Silniki Diesla Subaru Legacy IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,67 zł
54

Zużycie paliwa Subaru Legacy IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (206)

9,4
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
8,5
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Przy jeździe autostradowej ok. 9.0/9.5 l/100km. W mieście do 10l/100km. W trasie przy jeździe od 80-110km/h 8.0l - 8.4 l/100 km. Musiałem nauczyć się nim jeździć, bo początkowo spalanie wynisiło o 2-3 l/100km więcej :-).
6,1
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
9,3
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
dwulitrowa wolnossąca benzyna, napęd 4x4 - spalanie w mieście ok. 10 litrów, przy normalnej jeździe. Producent podaje mniej ale to chyba przy stylu eko.
12,1
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Subru swoje pali, ale trzeba brać po uwagę napęd i automat. Porównywałem koszty utrzymania (serwisy+paliwo+wszystkie ****rele jak choćby wycieraczki czy płyn do spryskiwaczy) z okresu użytkownia 2 lat - Subaru Legacy 3.0 vs Audi A4 B5 1,9TDI quattro i biorąc pod uwagę, że z audicą jeździłem co chwilę do mechanika i zostawiałem o 1-2k to Subru wychodzi na końcu tylko o 1/3 drożej, bo się odpukać nie psuje, ale też serwisuję w ASO, także koszty też nie małe. Więc podsumowując polecam i nie ma się czego bać - palić będzie więcej niż dizelki, ale też nie ma turbin, dpfów, dwumas itd.
10,5
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik 101KW 138KM nie został uwzględniony w zestawieniu. Niestety spalanie w mieście jest wielkie średnio ok.12l przy normalnej jezdzie przy stosunkowo małej mocy, potrafi siegnac nawet 13l. Nie jest to silnik dla oszczednych. Lecz samo auto polecam kazdemu.
6,0
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Przeglądy robię przez ostatnie 150 tys km w Niemczech. Jeżdżę też na niemieckim paliwie, co pewnie ma wpływ na żywotność wtrysków. Niemiecka autostradowa charakterystyka jazdy oszczędziła mi też pewnie DPF. Przeglądy w Polsce kosztowały 4 lata temu ok. 1500 zł mały, i 2400 duży. Mały przegląd występuje naprzemiennie z dużym co 15 tyś km. W Niemczech ceny nieco niższe. ASO Subaru w Niemczech liczy sobie za przegląd od 160EUR za mały do 400EUR za duży przegląd. Oprócz tego myjnia, paliwo i ubezpieczenie.
9,9
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Niektóre części (nowe) dostępne tylko za pośrednictwem ASO :( Na szczęście samochód bardzo mało awaryjny.
9,5
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Przy osiąganach posiadanych przez auto i silnik spalanie uważam za rozsądne:)
5,6
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Kupując to auto bałem się ile może palić ten diesel, jednak spalanie przy mojej nodze jest rewelacyjne jak na tę klasę auta. Przejechałem blisko 20 tys. kilometrów i średnie spalanie wyniosło 5,6 l/100km (jezdżać do 2/2,5 tys. obrotów, wyżej właściwie tylko przy wyprzedzaniu), a biorąc pod uwagę to, że auto zbiera się naprawdę dobrze to ten wynik wydaje mi się dobry. Poza tym wyprzedzanie- tutaj możemy spokojnie poszaleć. Dźwięk silnika-wiadomo odrazu, że diesel, ale bez jakiegoś klekotania, a od 2 do 4 tys obrotów dosyć przyjemny. Brak ramek w drzwiach równiez przyciąga uwagę. Jezdziłem wcześniej autem z napędem na przód, ale już bym chyba do niego nie wrócił, bo 4x4 o wiele lepiej trzyma się drogi. Co wkurza? Podświetlenie radia w dzień przy dużym słońcu (przy włączaniu automatycznie się przyciemnia). Właściwie to kupiłbym tego japończyka jeszcze raz!
Subaru Legacy IV