Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Legacy IV Sedan

Podsumowanie 100 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,9
71,69 zł
3
9,5
57,10 zł
33
10,2
61,58 zł
9
11,2
67,47 zł
1
10,6
63,78 zł
8
9,7
58,43 zł
1
11,6
69,61 zł
18
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
34,78 zł
2
10,8
33,68 zł
2
Silniki Diesla Subaru Legacy IV Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,02 zł
23

Lista raportów zużycia paliwa (100)

13,4
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
7,8
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
co prawda mało pali, ale ceny napraw są kosmiczne, niestety auto wbrew opiniom innych jest dalekie od tego by zasłużyć na miano bezawaryjnego.
9,0
Subaru Legacy IV
Sedan 2.5 i 4WD 173KM 127kW
niema żle 12/13 miasto 8/9 trasa nic się na razie nie psuje z tego słynie subaru ze robi auta najmniej usterkowne zwłaszcza legacy!!!
6,3
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
6,3
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Długa trasa drogą krajową na tempomacie jadąc jak rencista-emeryt 4.8l/100km. Było to nielada zaskocznie. W mieście z peadłem gazu iągle w podłodze od jednych swiatel do nastepnych 8l max, a i to trudno osiągnąć. W cyklu mieszanym jeżdząc dynamicznie znaczy pokazujac tym w BMW ze wcale nie sa najlepsi, a jednak z rozsadkiem 6.2 litra. To bardzo dobre wyniki.
6,1
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Jadąc w trasie po Polsce mocno trzeba się postarać żeby spalił więcej niż 7,5 l/100km. Przy zamulaniu 90-100 km/h na tempomacie da się osiągnąć około 5 l/100. W ruchu miejskim maksymalnie 10 litrów, chociaż przy odrobinie dobrej woli spokojnie można zejść do 7-8 l/100. Wszystko to przy włączonej w trybie automatycznym klimatyzacji. Jak na 1,5 tony samochodu z napędem na cztery koła myślę że nie jest źle. Nieco mniej optymistycznie od spalania wypadają przeglądy. Pierwszy po 15 000 km w którym jest praktycznie tylko wymiana oleju i filtrów kosztuje ponad 1000zł... w innych japończykach wychodzi to nieco taniej.
6,3
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
średnio 6.8/100km, ale silnik w trakcie docierania, da sie zejść nizej
7,6
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
przy tej masie i wielkosci spalanie super zobaczymy jak z serwisem bedzie
6,5
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Auto w miarę ekonomiczne zresztą jak każdy dwulitrowy diesel aczkolwiek jak na auto z stałym napędem 4x4 to jest ekonomiczny. Serwis jest drogi i jak skończy mi się gwarancja to nie zamierzam go odwiedzać. Choć nie należę do ludzi ubogich to ceny w serwisie za części są duże. Komputer pokazuje mniejsze spalanie niż w rzeczywistości od 0,5l do 0,8l na 100km.
11,6
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
Subaru Legacy IV Sedan