Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Legacy IV Sedan

Podsumowanie 100 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,9
72,55 zł
3
9,5
57,79 zł
33
10,2
62,32 zł
9
11,2
68,29 zł
1
10,6
64,55 zł
8
9,7
59,14 zł
1
11,6
70,45 zł
18
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
35,01 zł
2
10,8
33,91 zł
2
Silniki Diesla Subaru Legacy IV Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,18 zł
23

Lista raportów zużycia paliwa (100)

11,9
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
9,4
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
9,3
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
dwulitrowa wolnossąca benzyna, napęd 4x4 - spalanie w mieście ok. 10 litrów, przy normalnej jeździe. Producent podaje mniej ale to chyba przy stylu eko.
6,0
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Przeglądy robię przez ostatnie 150 tys km w Niemczech. Jeżdżę też na niemieckim paliwie, co pewnie ma wpływ na żywotność wtrysków. Niemiecka autostradowa charakterystyka jazdy oszczędziła mi też pewnie DPF. Przeglądy w Polsce kosztowały 4 lata temu ok. 1500 zł mały, i 2400 duży. Mały przegląd występuje naprzemiennie z dużym co 15 tyś km. W Niemczech ceny nieco niższe. ASO Subaru w Niemczech liczy sobie za przegląd od 160EUR za mały do 400EUR za duży przegląd. Oprócz tego myjnia, paliwo i ubezpieczenie.
5,6
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Kupując to auto bałem się ile może palić ten diesel, jednak spalanie przy mojej nodze jest rewelacyjne jak na tę klasę auta. Przejechałem blisko 20 tys. kilometrów i średnie spalanie wyniosło 5,6 l/100km (jezdżać do 2/2,5 tys. obrotów, wyżej właściwie tylko przy wyprzedzaniu), a biorąc pod uwagę to, że auto zbiera się naprawdę dobrze to ten wynik wydaje mi się dobry. Poza tym wyprzedzanie- tutaj możemy spokojnie poszaleć. Dźwięk silnika-wiadomo odrazu, że diesel, ale bez jakiegoś klekotania, a od 2 do 4 tys obrotów dosyć przyjemny. Brak ramek w drzwiach równiez przyciąga uwagę. Jezdziłem wcześniej autem z napędem na przód, ale już bym chyba do niego nie wrócił, bo 4x4 o wiele lepiej trzyma się drogi. Co wkurza? Podświetlenie radia w dzień przy dużym słońcu (przy włączaniu automatycznie się przyciemnia). Właściwie to kupiłbym tego japończyka jeszcze raz!
9,7
Subaru Legacy IV
Sedan 2.5 i Turbo 4WD 250KM 184kW
8,1
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
6,7
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
jeśli chodzi o spalanie przyzwoicie ale koszty dodatkowe i obsługa serwisowa to już inna bajka
9,5
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
Koszty porównywalne z innymi autami tej wielkości. Serwisuję z wykorzystaniem oryginalnych części. Nie jest tak tanio jak w Toyocie ale nie należy wierzyć w obiegową opinię o olbrzymich kosztach utrzymania Subaru. Spalanie, wbrew pozorom, wypada mniej więcej tak samo jak w odmianach 2.0 i 2.5. Średnio wychodzi 10.5 l/100km przy jeździe 70% trasa 30% miasto. Przy 140 pali ok 9 litrów, 160 km/h - 10l, 190 km/h ok 12l - jak widać nie są to szokujące wartości, zwłaszcza jak na auto ze stałym napędem na 4koła i 3 litrowym benzynowym silnikiem :)
6,0
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Do pierwszych 3 lat od nowości to serwis Subaru i ich stawki ze strony internetowej (około 1200 zł średnio). Obecnie Standardowe przeglądy z wymianami podstawowych filtrów, olei itp około 600-700 zł (Accord miał tyle w salonie - lepsza dostępność części).
Subaru Legacy IV Sedan