Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Legacy IV Kombi

Podsumowanie 106 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
51,62 zł
4
9,8
58,64 zł
29
10,2
61,05 zł
10
9,3
56,02 zł
3
10,2
61,23 zł
4
11,9
71,68 zł
12
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Legacy IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
36,35 zł
2
10,3
32,27 zł
4
11,8
36,85 zł
5
12,9
40,42 zł
2
Silniki Diesla Subaru Legacy IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,45 zł
31

Lista raportów zużycia paliwa (106)

6,0
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
To co mi komputer pokazuje to jest czesto 6,0 jesli chodzi o szybsza trase, a w miescie wzrasta nawet do 6,6. Zima mysle ze o litr mozna zwiekszyc bo az chce sie szybciej latac takim autem zima. Jak na auto ze stalym napedem na 4 kola i taka wielkoscia mysle ze jest doskonale. Przy jezdzie 90km/h mozna zejsc ponizej 5 litrow, ale kto tak jezdzi? Naturalna i bezproblemowa predkosc uwazam ze wynosi 120km/h w trasie i wtedy tak jak pisalem kolo 6 pali
6,1
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Średnie spalanie wynosi 6,3 litra.90% przebiegu to trasa,10% duże miasto.Jestem bardzo zadowolony
10,4
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Wersja 138 KM, Landi Renzo Omega S. Gazu pali zdecydowanie więcej niż benzyny. Jeżdżę głównie po trasie. Nie sądzę żeby mniejsze spalania były możliwe, chyba że na "emeryt style". A chyba nie po to kupuje się Subaru. Na gazie to bardzo tani (jak na tą klasę) i wytrzymały samochód. Polecam.
8,5
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Trzeba schować między bajki wszystkie mity o niebotycznym spalaniu samochodów tej marki. Przynajmniej w tej wersji z tym silnikiem, utrzymuje się na bardzo przyzwoitym poziomie. Przede wszystkim dlatego, że jest to jedna z nowocześniejszych jednostek Subaru (DOHC ze zmiennymi fazami AVCS), średnie spalanie w cyklu mieszanym oscyluje w granicach 8-9 litrów benzyny co jak na tak dynamiczne auto z napędem na 4 koła, jest wynikiem rewelacyjnym. Ciężko mi się wypowiadać o cenach części gdyż nie musiałem ich wymieniać, jednak na allegro widać, że są niższe niż te do Saab'a czy Alfa Romeo. Jeśli chodzi o części typowo eksploatacyjne, jak filtry, są one wspólne dla większości samochodów japońskich (np. filtry oleju te same co w Nissanie). Jeśli chodzi o ceny serwisowania, wiele zależy od miasta w jakim mieszkamy, w mieście którym mieszkam robocizna w ASO jest droższa niż w ASO BMW, jednak w innych dużych miastach (np. w Poznaniu) stanowi 60% tej kwoty. Innymi słowy wiele zależy od tego gdzie mieszkamy. Jednak, jako że mojego samochodu już nie obowiązuje gwarancja, korzystam z innej stacji obsługi specjalizującej się w samochodach japońskich, i jestem z nich bardzo zadowolony.
9,9
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Cóż.. czuć ten samochód w portfelu jednak jak na te parametry: AWD, 2.0, 165KM to spalanie na poziomie 10l to świetny wynik!
7,4
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Zużycie paliwa zaskauje jak na taką mase, moc i 4x4. przy przepisowej jeździe komputer pokazuje poniżej 6l/100 km. w miescie 7-10L/100 km serwis w ASO drogi, jak to ASO. Póki co żadnych większych napraw nie było
10,0
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
8,0
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
jak na stały naped i 2 litry w benzynie -rewelacja!!! śmiesza mnie opinie,że ten silnik duzo pali-zapewne wynika to z nieumiejętnej techniki jazdy...kupujecie benzyne z napedem 4 wd i oczekujecie zużycia na poziomie 1.9 tdi? żenada !!
8,3
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
pali średnio od 7,6 do 10 fakt ,że w tym kraju nie da sie rozpedzić za bardzo hehe
8,3
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Zużycie paliwa wbrew obiegowym opiniom nie jest takie duże (przynajmniej w modelach z tym silnikiem). Na początku rozważałem montaż instalacji LPG, jednak gdy zaobserwowałem jego stosunkowo umiarkowany apetyt na paliwo uznałem, że szkoda zachodu. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie gdy zauważyłem mniejsze spalanie niż w moim starym Nissanie Primera Kombi z silnikiem 1.6i o_O. Części do Subaru są dość tanie i łatwo dostępne, co jest drogie to serwis w ASO - w końcu muszą jakoś zarabiać, gdyż większość modeli (przynajmniej z silnikami benzynowymi) wita tam raczej rzadko. Najlepiej jednak prezentuje się amortyzacja pojazdu (a raczej jej brak). Subaru jest na drugim miejscu (za Porsche) w utrzymywaniu swojej wartości. Rzeczywiście, może koszt utrzymania Subaru jest większy niż np. Nissana, jednak wszystko zwraca się nam przy odsprzedaży.
Subaru Legacy IV Kombi