Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Legacy IV Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 24V R 245KM 180kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,9
Deklaracja producenta
9,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
16,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 24V R 245KM 180kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.8

Lista raportów zużycia paliwa (14)

13,0
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Jadąc 80 da się zejść do 10 jeśli się zbyt dużo nie zatrzymujemy. Jadąc normalnie 160 po ekspresówce spala te 12-13 litrów po dolożeniu wyprzedzania na DW i trochę miasta to już jest 14-15. Samo centrum w godzinach szczytu to nawet 20 spali
12,6
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
11,9
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Latem autostrada (prędkości 130-150) 10.5L, max oszczędnie (tzw. droga krajowa) 9, miasto (normalna, dynamiczna jazda) 12. Zimą autostrada 10.5L, max oszczędnie 10, miasto 16. Nieprawdopodobny komfort i super wykończenie/materiały w wersji 3.0 H6. Przy 140 nadal cichutko i 3000RPM. Skrzynia pancerna i wcale nie toporna, tylko trzeba się do niej przezwyczaic. To nie jest auto do sprawdzania przyspieszenia 0-100 (około 8 sekund i tak nie jest źle). Natomiast przy przyspieszaniu już podczas jazdy z prędkością powyżej 90km/h gdzie większość aut już się męczy, w tego 3 litrowego boxera wstępuje demon i idzie jak ogień do 200km/h (maksymalnie 230-240 pójdzie). Bezpieczne i wygodne rodzinne kombi.
12,8
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Instalacja AGCentrum z dotryskiem 1% PB powyżej 2,5k RPM. Noga raczej lekka. Pełny zbiornik LPG (45ltr) wystarcza na 350-400km. dodatkowo trzeba liczyc ze pełny zbiornik Pb wystarczy na 3500-4000km (w zależności od tego czy krótkie odcinki, czy długie, ile dodatkowej jazdy na Pb przy pustym zbiorniku LPG). Generalnie jest dobrze. Jak z zaworami nie wiem, planowana regulacja po przejechaniu na LPG ok. 20k km (narazie jest 6k km).
12,5
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Jedynie 99% w trasie, przy glaskaniu pedalu gazu, udalo mi sie zejsc do spalania ponizej 10L. Najgorszy wynik, w miescie w zimie - 15.7 L/100km. Czesci dosc drogie, ale za to rzadko sie psuje i daje duzo radosci z jazdy
11,1
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Skrzynia 6 manualna
12,2
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Autko z manualną skrzynią 6MT (wersja spec b) i napędem AWD o mocy 245koni w mieście na krótkich dystansach (do 4km) pali 14 litrów jak się lekko jeździ, dłuższe przejazdy miejskie ponad 7km skutkują zmniejszeniem spalania o około 1 litr. Na trasie nie dotykając gazu i jadąc tylko na tempomacie przepisowo można zejść spokojnie poniżej 10 litrów. Jak się zacznie wykorzystywać potencjał silnika H6 to spalanie diametralnie wzrasta w mieście max 17-18 (zima korki i przejazdy do 4km) a w trasie max 12 (średnia autostradowa ponad 150km/h) Auto bardzo zrywne i szybkie. Napęd bajeczny :)
12,1
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Subru swoje pali, ale trzeba brać po uwagę napęd i automat. Porównywałem koszty utrzymania (serwisy+paliwo+wszystkie ****rele jak choćby wycieraczki czy płyn do spryskiwaczy) z okresu użytkownia 2 lat - Subaru Legacy 3.0 vs Audi A4 B5 1,9TDI quattro i biorąc pod uwagę, że z audicą jeździłem co chwilę do mechanika i zostawiałem o 1-2k to Subru wychodzi na końcu tylko o 1/3 drożej, bo się odpukać nie psuje, ale też serwisuję w ASO, także koszty też nie małe. Więc podsumowując polecam i nie ma się czego bać - palić będzie więcej niż dizelki, ale też nie ma turbin, dpfów, dwumas itd.
12,2
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Swoje spalić musi w końcu 6 cylindrów i 245 KM. Potwór ale kochany :D Szkoda tylko że automat ma 5 biegów przy 6 mógł by być bardziej oszczędny i elastyczniejszy ale mieć wszystkiego nie można. Jeśli pamięta się o wymianach płynów (skrzynia, dyfry itp) to samochód bez awaryjny, trzeba pamiętać o kontroli poziomu oleju silnikowego bo jak każde Subaru go przepala a nie ma kontrolki niskiego stanu. Poza tym komfort wygoda i osiągi jak najbardziej polecam.
13,8
Subaru Legacy IV
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
W mieście z 17 litrami trzeba się po prostu pogodzić. Części zdecydowanie droższe od innych japończyków niestety. "Nic do Subaru kosztuje 100 złotych, coś - 1000 złotych".
Subaru Legacy IV Kombi