Trzeba schować między bajki wszystkie mity o niebotycznym spalaniu samochodów tej marki. Przynajmniej w tej wersji z tym silnikiem, utrzymuje się na bardzo przyzwoitym poziomie. Przede wszystkim dlatego, że jest to jedna z nowocześniejszych jednostek Subaru (DOHC ze zmiennymi fazami AVCS), średnie spalanie w cyklu mieszanym oscyluje w granicach 8-9 litrów benzyny co jak na tak dynamiczne auto z napędem na 4 koła, jest wynikiem rewelacyjnym. Ciężko mi się wypowiadać o cenach części gdyż nie musiałem ich wymieniać, jednak na allegro widać, że są niższe niż te do Saab'a czy Alfa Romeo. Jeśli chodzi o części typowo eksploatacyjne, jak filtry, są one wspólne dla większości samochodów japońskich (np. filtry oleju te same co w Nissanie). Jeśli chodzi o ceny serwisowania, wiele zależy od miasta w jakim mieszkamy, w mieście którym mieszkam robocizna w ASO jest droższa niż w ASO BMW, jednak w innych dużych miastach (np. w Poznaniu) stanowi 60% tej kwoty. Innymi słowy wiele zależy od tego gdzie mieszkamy. Jednak, jako że mojego samochodu już nie obowiązuje gwarancja, korzystam z innej stacji obsługi specjalizującej się w samochodach japońskich, i jestem z nich bardzo zadowolony.