Zużycie paliwa wbrew obiegowym opiniom nie jest takie duże (przynajmniej w modelach z tym silnikiem). Na początku rozważałem montaż instalacji LPG, jednak gdy zaobserwowałem jego stosunkowo umiarkowany apetyt na paliwo uznałem, że szkoda zachodu. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie gdy zauważyłem mniejsze spalanie niż w moim starym Nissanie Primera Kombi z silnikiem 1.6i o_O. Części do Subaru są dość tanie i łatwo dostępne, co jest drogie to serwis w ASO - w końcu muszą jakoś zarabiać, gdyż większość modeli (przynajmniej z silnikami benzynowymi) wita tam raczej rzadko. Najlepiej jednak prezentuje się amortyzacja pojazdu (a raczej jej brak). Subaru jest na drugim miejscu (za Porsche) w utrzymywaniu swojej wartości. Rzeczywiście, może koszt utrzymania Subaru jest większy niż np. Nissana, jednak wszystko zwraca się nam przy odsprzedaży.