Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Impreza III Hatchback

Podsumowanie 67 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Impreza III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
51,83 zł
12
10,3
62,49 zł
21
9,8
59,38 zł
7
12,2
73,82 zł
5
13,7
82,89 zł
2
12,2
73,82 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Impreza III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
25,72 zł
4
12,2
38,15 zł
4
Silniki Diesla Subaru Impreza III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
39,52 zł
10

Lista raportów zużycia paliwa (67)

9,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 i 170KM 125kW
9,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 i 170KM 125kW
jak dla mnie to rewelacja choć mogłoby być troszkę mniejsze na trasie (brak 6 biegu)
9,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 i 170KM 125kW
9,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 i 170KM 125kW
11,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
8,8
Subaru Impreza III
Hatchback 1.5 i 107KM 79kW
Stanowczo za dużo, zwłaszcza w odniesieniu do osiągów. Ten samochód mimo mocy nie chce iść. Wystarczy lekkie wzniesienia i o wyprzedzaniu ZAPOMNIJ!
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza III Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
120,00 zł
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
7,6
Subaru Impreza III
Hatchback 1.5 i 107KM 79kW
Zima, trasa 70-90km to 8,5l. W porownaniu do osiagow to kompletna porazka.
9,7
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
8,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0D 150KM 110kW
11,2
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 WRX 230KM 169kW
Przełożenia w skrzyni są bardzo krótkie, auto daje dużo frajdy z jazdy ale spalanie nie jest niskie, brak 6 biegu który poprawiłby ekonomie na autostradzie. Może i spalanie jest wysokie ale jak na osiągi i CIĄGŁY napęd na 4 koła to NIE jest wysokie. Miałem okazje pojeździć VW Passatem 1.8T nie wiem co mówią testy ale moje odczucie z jazdy było takie że to nie idzie, oczywiście spalanie było mniejsze dzięki długim przełożeniom skrzyni (turbo włancza się później), w praktyce Focus ST pali podobnie, a jest napędzany na przednią oś tylko. Wersja japońska z 2 litrowym silnikiem jest ekonomiczniejsza posiada inteligętne zarządzanie mocą. Pierwsze przeglądy nie są drogie. Gorzej z oponami które przy ostrej jeździe szybko się zużywają.
Subaru Impreza III Hatchback