Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Impreza III Hatchback

Podsumowanie 67 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Impreza III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
51,45 zł
12
10,3
62,03 zł
21
9,8
58,95 zł
7
12,2
73,27 zł
5
13,7
82,28 zł
2
12,2
73,27 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Impreza III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
25,71 zł
4
12,2
38,13 zł
4
Silniki Diesla Subaru Impreza III Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
39,26 zł
10

Lista raportów zużycia paliwa (67)

10,3
Subaru Impreza III
Hatchback 1.5 i 107KM 79kW
Imprese GH (Lanosa) mam od pol roku. Nie wiem jakim cudem jezdzac po mieszcie ludziom udaje sie zejsc ponizej 10l. Jezdze po Warszawie i tutaj srednio wychodzi mi 12-13 litrow. Co na tak maly silnik jest absurdem. W trasie przykladowo Warszawa - Olsztyn 8,4 (wylaczona AC)- 8,6l (wlaczona AC) nie przekraczajac 120km/h. Dla mnie ten silnik w subaru to jakas pomylka
12,1
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 WRX 230KM 169kW
4X4 robi swoje :)
12,7
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 WRX 265KM 195kW
WRX 260HP
6,1
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0D 150KM 110kW
6,1
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0D 150KM 110kW
Dużo zależy od typu paliwa i długości trasy
14,3
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 WRX 230KM 169kW
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza III Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
120,00 zł
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
11,3
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 i 170KM 125kW
10,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
11,8
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Instalacja gazowa stag qnext. automat i stały napęd 4x4. spalanie raczej nigdy nie schodzi poniżej 10/100. Najczęściej ok. 12l co bacząc na ceny LPG jest zadowalające
10,4
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Przeciętnie, bo jak ma być :) ? Dwulitrowy bokser w półtoratonowym aucie pali 9-11l/100km w cyklu mieszanym i "nie ma przebacz". Auto jest przy tym bardzo oporne na eco-driving, co jeden z diagnostów skomentował - "i dobrze, nie ma się co szczypać" ;) Części są oczywiście drogie, ale rzadko są potrzebne. Znów, czy 9-11l to mało czy dużo zależy od tego, czy wykorzystujesz potencjał auta. Jeśli dodatkowe kilogramy napędu AWD Ci się przydają - przebolejesz. Jeśli tylko dojeżdżasz sobie spokojnie do pracy i z powrotem - pewnie nie...
Subaru Impreza III Hatchback