Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Impreza III Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
8,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.8

Lista raportów zużycia paliwa (25)

11,4
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Samochód prowadzi się wspaniale w zakrętach, po zrobionej mapie usuwającej "zamulenie" między 2-3 tys. obrotów auto zbiera się całkiem dobrze, przez co nie ma problemów z dynamicznym wyprzedzaniem. Aby dobrze służyło trzeba uważnie doglądać wszystkich komponentów oraz bieżąco serwisować.
10,8
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
13,3
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
13,8
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
13,3
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
pali dużo, żeby zejść niżej trzeba jeździć ledwo muskając pedał gazu
9,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
12,3
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Auto dynamiczne przy wyższych obrotach do tego naped 4x4 i mamy recepte na wysokie spalanie jezdzac calyczas dynamicznie samochodzik spalil 24l/100km
10,5
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
11,8
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Instalacja gazowa stag qnext. automat i stały napęd 4x4. spalanie raczej nigdy nie schodzi poniżej 10/100. Najczęściej ok. 12l co bacząc na ceny LPG jest zadowalające
10,4
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Przeciętnie, bo jak ma być :) ? Dwulitrowy bokser w półtoratonowym aucie pali 9-11l/100km w cyklu mieszanym i "nie ma przebacz". Auto jest przy tym bardzo oporne na eco-driving, co jeden z diagnostów skomentował - "i dobrze, nie ma się co szczypać" ;) Części są oczywiście drogie, ale rzadko są potrzebne. Znów, czy 9-11l to mało czy dużo zależy od tego, czy wykorzystujesz potencjał auta. Jeśli dodatkowe kilogramy napędu AWD Ci się przydają - przebolejesz. Jeśli tylko dojeżdżasz sobie spokojnie do pracy i z powrotem - pewnie nie...
Subaru Impreza III Hatchback