Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Forester III

Podsumowanie 155 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Forester III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
59,22 zł
53
11,9
72,94 zł
24
11,3
68,99 zł
1
Silniki Benzynowe Subaru Forester III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
33,96 zł
9
13,9
44,78 zł
4
11,4
36,79 zł
3
Silniki Diesla Subaru Forester III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
46,09 zł
61

Lista raportów zużycia paliwa (155)

6,1
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
jestem zachwycony: spokojna jazda poza miastem: 5,4 litra, autostrada (tempomat i klima włączone 130km/h): 7,8 litra, miasto (ale bez tragicznych korków w moim przypadku / Wrocław ): 6,3litra
9,8
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
14,5
Subaru Forester III
Terenowy 2.5 230KM 169kW
forester 2.5xt ze skrzynią automatyczną jeżeli mówimy o spalaniu to liczny podane powyżej są jak najbardziej wiarygodne i uzasadnione.minimum trasa przy pręd 120-130 to 12-13l.Miasto mminimus 15l!!!przy spokojnej jeździe czyli obroty silnika max 3000.POza tym prowadzenie układ jezdny według mnie fenomenalny.Idealne połaczenie auta terenowego rodzinnego i sportowego
13,8
Subaru Forester III
Terenowy 2.5 230KM 169kW
Auto świetne napewno nie wybrałbym diesla choc spala mniel ale na gazie taniej i lepiej niz na ON. Przy przebiegu 170tys założyłem gaz Stag 300+ zrobione mam juz 35 tys i auto sprawuje się doskonale. Polecam
9,9
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
11,9
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Tu jest gorzej niż źle. Przy przebiegach pół na pół miasto i trasa spalanie jest ponad 11,5 l/100km. Dodając do tego niezbyt duzy zbiornik paliwa możemy być pewni, że odpoczynek co 4 godziny mamy gwarantowany.
Dziennik kosztów dla Subaru Forester III
Średni koszt przejechania 100 km
38,33 zł
7,0
l/100km
12,2
l/100km
15,0
l/100km
Zobacz dzienniki
7,3
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
trzeba przyznać, że jak na auto ze stałym napędem 4x4 wyniki bardzo przyzwoite (jazda normalna + odejścia kiedy trzeba bez przejmowania się spalaniem 6,5-7,5 dojazd do pracy miasto/wieś 50/50). Bardzo ładnie się spina na 3 i 4 biegu. szkoda, że biegi 1 i 2 nawet z wkręcaniem to na nowym sofcie trochę porażka (przygody czołgisty) a nie jest to mój pierwszy diesel. Co ciekawe ale również rozczarowójące: powyżej 120 km/h auto średnio spala więcej o 1l na każde 10km/h (przy 140-160km/h (realne z GPS) pomiar A4 trasa Katowiece Wrocław 9-11(!) (wiadomo opory + duży prześwit) ale jak ktoś dużo jeżdzi po trasie powyżej 120 km/h warto zastanowić się nad PB (diesel jest o 20k droższy...). Auto ekonomiczne (jak na diesla) przy jeździe do 110km/h (6-6,5)+ jazda do pracy do 7,0. Komfort jazdy bardzo dobry i stały napęd na 4 (jeździ jak po torach (doceniłem to w grudniu :-). Mimo wszystko liczę że Subaru wypuści XV z 2 litrowym dieslem z mocą 180-190 w automacie wtedy jako auto na codzień byłoby idealne.
7,2
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Spalanie naprawde na dobrym (niskim) poziomie jak na naped 4x4.
11,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.5 230KM 169kW
7,5
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
zurzycie paliwa na zadowalającym poziomie, 6 z hakiem na trasie oraz ok 8 po mieście to niezły rezultat jak na stały napęd na 4 koła. przy podróżowaniu na dłuższych dystansach za ekonomiczną prędkość można uznać 110-120 km/h
Subaru Forester III