trzeba przyznać, że jak na auto ze stałym napędem 4x4 wyniki bardzo przyzwoite (jazda normalna + odejścia kiedy trzeba bez przejmowania się spalaniem 6,5-7,5 dojazd do pracy miasto/wieś 50/50). Bardzo ładnie się spina na 3 i 4 biegu. szkoda, że biegi 1 i 2 nawet z wkręcaniem to na nowym sofcie trochę porażka (przygody czołgisty) a nie jest to mój pierwszy diesel. Co ciekawe ale również rozczarowójące: powyżej 120 km/h auto średnio spala więcej o 1l na każde 10km/h (przy 140-160km/h (realne z GPS) pomiar A4 trasa Katowiece Wrocław 9-11(!) (wiadomo opory + duży prześwit) ale jak ktoś dużo jeżdzi po trasie powyżej 120 km/h warto zastanowić się nad PB (diesel jest o 20k droższy...).
Auto ekonomiczne (jak na diesla) przy jeździe do 110km/h (6-6,5)+ jazda do pracy do 7,0.
Komfort jazdy bardzo dobry i stały napęd na 4 (jeździ jak po torach (doceniłem to w grudniu :-).
Mimo wszystko liczę że Subaru wypuści XV z 2 litrowym dieslem z mocą 180-190 w automacie wtedy jako auto na codzień byłoby idealne.