Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Forester II

Podsumowanie 190 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Forester II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
62,56 zł
30
10,3
63,73 zł
35
11,4
70,14 zł
42
11,3
69,75 zł
5
11,7
72,09 zł
11
12,1
74,55 zł
2
12,7
78,34 zł
20
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Forester II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
36,52 zł
6
11,1
35,82 zł
14
12,8
41,44 zł
7
12,0
38,95 zł
12
14,4
46,68 zł
2
16,1
52,19 zł
4
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (190)

11,2
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
11,7
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
14,0
Subaru Forester II
Kombi 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
Może być :) Nie mam pojęcia ile pali jeżdżąc tylko w mieście. Moje pomiary to raczej poza terenem zabudowanym, a najwięcej czyli 16.5 to autostrada 150-160 km/h
11,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
Ceny części porównywalne do innych marek klasy średniej, na oleju nie ma co oszczędzać, a spalanie jak na to auto to jest ok.
10,3
Subaru Forester II
Kombi 2.5 X 167KM 123kW
Posiadam wersje USA w manualu. 2007r. Kupiony pół roku temu z przebiegiem 98tys km (sprawdzone w Carfax). Instalacja gazowa za 4000zł. Tańszej nie warto. Chytry 2 razy płaci. Spalanie dotyczy tylko LPG. Na Pb pali nieco mniej. Autostrada 130km/h lub miasto Warszawa spalanie do 12L. Spokojna jazda poza miastem ok 90-100km/h spalanie miedzy 9-10. Regulacja luzów zaworowych 400zł. Oryginalne przewody wyskokiego napięcia 400zł. Olej tylko Millers 5w40, filtr oleju + wfiltr powietrza 200zł. To wszystko wymienione zaraz po zakupie. Przez pół roku przejechałem 15 tys. km i nic się nie zepsuło, nic nie jest do wymiany. Auto idealne do miasta, w teren, w trasę...ale nie na autostradę i jazdę powyżej 120km/h wtedy jest głośno w aucie. Ogólnie polecam i nie zamienił bym na inne.
12,3
Subaru Forester II
Kombi 2.5 X 167KM 123kW
Średnio spalanie LPG około 12.0 +1.5 PB / 100 km. na samej pbo koło 13 średnio w mieście, na gazie od 4 lat, praktycznie nie stracił mocy - nie zauważalna w mojej ocenie. Dodam wersja USA z 4 biegowym automatem. Należy pamiętać o regulacji zaworów co 30 - 40,000 km. Reszta to tylko przyjemność z prowadzenia i możliwościach zimą lub w lekkim terenie z błotkiem.
12,7
Subaru Forester II
Kombi 2.5 X 167KM 123kW
12,5
Liczba komentarzy: 1
Subaru Forester II
Kombi 2.5 X 167KM 123kW
Samochód posiada instalację lpg odkąd go posiadam. W mieście (Kraków) samochód pali 15l lpg, ale to nie jest auto, którym chce się jeździć ekonomicznie. Frajda z jazdy zawsze wygrywa i powoduje mocniejsze wciskanie pedału gazu. W trasie bez klimatyzacji 10,5l jadąc ok 110km/h. Wyjazd na wakacje z dzieckiem, bagażnik dobity pod sufit, dwie osoby+maluch, klima do 140km/h - spalanie w okolicy 12 l/100km. Frajda z jazdy niesamowita, polecam. Serwis trochę droższy, niż przy innych samochodach - dochodzi regulacja zaworów przy lpg (ok 250zł co 30kkm), np wymiana oleju w moście itp, ale generalnie auto bezawaryjne. Jak już coś się zepsuje, może być trochę drożej, niż u konkurencji.
11,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
Jeśli już potrzebne są jakieś części to niestety kosztują dużo. Ale na szczęście ten samochód praktycznie w ogóle się nie psuje, co jest jedną z jego największych zalet. Przez 4 lata i 85000km awarii uległa u mnie przednia sonda lambda, jedno łożysko piasty i tylna wycieraczka. Poza tym tylko samochód wymagał tylko regularnych czynności serwisowych. Spalanie w polskim, chaotycznym ruchu wynosi średnio 10l/100 km. Niezależnie od tego, czy chodzi o miasto czy autostradę. W Niemczech, Austrii, Francji i innych krajach, gdzie na drodze nie ma tylu szaleńców i oszolomów i da się jechać spokojnie, spalanie średnie spada do 8l/100km. Przy jeździe autostradowej powyżej 140 km/h spalanie dramatycznie rośnie. Nie zamontowałem instalacji LPG. Jej obecność w aucie wiąże się z potrzebą względnie częstej i drogiej regulacji zaworów.
13,7
Subaru Forester II
Kombi 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
Spalanie w normie . Liczba wygląda na wysoką ,ale przy cenie LPG użytkowanie niższe niż przeciętnego diesla ,a wrażenia zupełnie z jazdy inne :)))
Subaru Forester II