Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Forester II

Podsumowanie 189 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Forester II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
60,56 zł
29
10,3
62,01 zł
35
11,4
68,25 zł
42
11,3
67,87 zł
5
11,7
70,15 zł
11
12,1
72,55 zł
2
12,7
76,24 zł
20
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Subaru Forester II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
35,05 zł
6
11,1
34,37 zł
14
12,8
39,77 zł
7
12,0
37,38 zł
12
14,4
44,80 zł
2
16,1
50,08 zł
4
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (189)

10,5
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
10,5
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
10,5
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
10,5
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
11,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
10,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
9,8
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
Średnie spalanie 9 - 10l, lato - zima, autostrady niemieckie często na max obrotach 12l, przy ekonomicznej jeździe w trasie 80 -100 km/h nawet lekko poniżej 8 l. Usterek brak, normalne koszty serwisowe wg mnie na podobnym poziomie do tzw popularnych marek. Jeden z najbardziej uniwersalnych samochodów: nie za duży, ani mały, lekko podwyższony, idealny na miejskie krawężniki, czy trudne warunki drogowe, czy to śnieg, deszcz, czy błoto zawsze dojedzie do celu. Polecam
11,3
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
14,7
Subaru Forester II
Kombi 2.0 XT 177KM 130kW
Pali jak smok, to nie jest oszczędny samochód.
12,7
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 158KM 116kW
W zależności od dynamiki jazdy spalanie rośnie. Na drogach krajowych nie udało mi się zejść poniżej 11 litrów gazu lpg przy spokojnej jeździe, natomiast jak się katuje to weźmie nawet 16 litrów. Na autostradzie 12-13 litrów. W mieście 13 litrów. Nie polecam zubożania mieszanki paliwowej w celu oszczędzania na paliwie. Remonty tego silnika kosztują krocie. Ja mam mieszankę na bogato i lubryfikację, a i tak musiałem regulować zawory przy 200 tyś. km, co wiązało się z koniecznością wyciągnięcia silnika i kosztem lekko ponad 2000 zł.
Subaru Forester II