Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Forester I

Podsumowanie 94 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Forester I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
67,30 zł
2
11,0
66,30 zł
6
10,4
63,06 zł
21
11,9
72,06 zł
21
11,8
70,92 zł
2
Silniki Benzynowe Subaru Forester I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,7
36,60 zł
2
11,3
35,53 zł
9
11,8
36,93 zł
20
13,8
43,27 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (94)

11,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 122KM 90kW
Jestem zadowolony ze spalania, autko ma stały napęd 4x4 , jest bardzo wygodne a zarazem rewelacyjnie się prowadzi, jestem posiadaczem od 10 lat i ani razu nie był potrzebny bardziej kosztowny remont, jest wręcz bezawaryjne!
15,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
trasa 140-150km/h-13litrow gazu 160km-15l 170-16 180-17 190-240-18-20,miasto 15-18,minimalne spalanie przy oszczednej jezdzie mi sie nie zdarzyło...subaru s turbo 177km manual
10,3
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
10,5
Subaru Forester I
Kombi 2.0 122KM 90kW
Straszyli, straszyli, ale dobrze, że nie wystraszyli. Ceny części nie takie znów straszne. Gorzej z dostępnością jakichś drobiazgów, ale i te są do zdobycia. Spalanie w okolicach 12/100 LPG po mieście, przy mocno dynamicznym stylu jazdy chyba nie jest wynikiem przesadnie wysokim. W trasie, przy dziadkowym stylu jazdy można zejść nawet w okolice 8l/100, ale wtedy robi się niebezpiecznie sennie.
14,5
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Drogo. Pomijając rzeczy typu opony i montaż instalacji LPG, wydałem około 7000 zł w pierwszym roku posiadania. To były wymiany elementów eksploatacyjnych.
11,5
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
witam wszystkich mój Forek ma lekko podrasowany silnik do 211 km, spalanie jakie zanotowałem przy prędkości 180-200km/h z kompletem pasażerów i full bagażu do tego dodam, że jechałem na klimie Subaru spaliło mi 17 litrów Pb, przy oszczędnej jeździe poza miastem 7,5 litra prędkość do maks 110 km/h, miasto to rząd 10 litrów, w zimie w mieście trzeba doliczyć 20% - 30% więcej... jak jeżdżę po szutrach, lasach, błotach to trzeba liczyć na 32 litry/maks ale co zabawa jest przednia to swoje... czasami zimą, jak mi się chce wyciągam takie krowy ze śniegu jak Skody Yeti, VW TOUAREG-i, czasami zdarzają się Jeep-y... jeżeli chodzi o ceny części to nie narzekam są one nieco wyższe (tak ok 20-30%) niż w osobówkach klasy średniej... samochód w ogóle się nie psuje, jeżeli coś wyskoczy to jakaś głupota - drobnostka, którą można we własnym zakresie zlikwidować
9,8
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Chciałbym tutaj rozwiać stereotyp wysokich kosztów utrzymania auta. W wersji s-turbo wcale nie trzeba zawsze wyciągać silnika do jakiejkolwiek czynności serwisowej, ba nawet świece sam wymieniłem bez większego kombinowania. Jak czytam opinie, że regulacja luzów zaworowych w tym silniku kosztuje 2tys. zł, to zastanawiam się czy mechanik przypadkiem nie oszalał. Rozmawiałem z mechanikiem u którego serwisuje swoje auta, nie jest on specjalistą od subaru, ale powiedział mi, że w tym silniku 170KM może regulacje wykonać na włożonym silniku, jest co prawda to trochę męczące, ale da się. Natomiast potwierdzam, że amortyzatory tylne (SLS) są jakąś pomyłką (psują się na potęgę), ja używam auto dużo po polnych i leśnych drogach dlatego wymieniłem je na zwykłe zawieszenie dostępne bez kłopotu w większości sklepów z częściami. Cena sprężyn na tył z nowymi amorkami to koszt ok. 700zł i mamy spokój na lata. Jedynym kosztem, który mnie niemiło zaskoczył to wymiana sprzęgła... kompletne sprzęgło EXEDY (ok. 1500zł) plus wymiana ok 300zł. Przy obecnych cenach tych aut to prawie 1/5 wartości.
10,8
Subaru Forester I
Kombi 2.5 165KM 121kW
Zależne od stylu jazdy.
13,0
Subaru Forester I
Kombi 2.5 165KM 121kW
Zależne od stylu jazdy.
11,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
Nic się nie psuje, części w starych modelach dostępne jako zamienniki i używki. Zawieszenie można wymienić na zamienniki. Oczywiście pojawia się problem obsługi serwisowej silnika -wszystko kosztuje przez słaby dostęp.
Subaru Forester I