Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Forester I

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 S -Turbo 170KM 125kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,0
Deklaracja producenta
9,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 S -Turbo 170KM 125kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,8
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
13.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
11.4

Lista raportów zużycia paliwa (33)

13,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
10,3
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
12,3
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Na 45l lpg rekord to 470km, no ale to w trasie nocą. Prędkości max do 120km/h. W mieście przy dynamicznej jeździe robię 300km. W mieszanym, na spokojnie 370-390.
12,9
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
14,7
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Z racji tego, że jestem z marką od lat i to już kolejny model- nic mnie nie rozczarowuje co do spalania. Trasa- można zejść do ok. 10-11 l/100km przy delikatnej jeździe. Ostra jazda w górach- od 20 w górę. Jeśli komuś nie pasuje zawsze można kupić tdi. W Foresterze cenię dobre właściwości trakcyjne w każdych warunkach i zapas mocy- obecnie 218 KM.
15,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
trasa 140-150km/h-13litrow gazu 160km-15l 170-16 180-17 190-240-18-20,miasto 15-18,minimalne spalanie przy oszczednej jezdzie mi sie nie zdarzyło...subaru s turbo 177km manual
14,5
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Drogo. Pomijając rzeczy typu opony i montaż instalacji LPG, wydałem około 7000 zł w pierwszym roku posiadania. To były wymiany elementów eksploatacyjnych.
11,5
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
witam wszystkich mój Forek ma lekko podrasowany silnik do 211 km, spalanie jakie zanotowałem przy prędkości 180-200km/h z kompletem pasażerów i full bagażu do tego dodam, że jechałem na klimie Subaru spaliło mi 17 litrów Pb, przy oszczędnej jeździe poza miastem 7,5 litra prędkość do maks 110 km/h, miasto to rząd 10 litrów, w zimie w mieście trzeba doliczyć 20% - 30% więcej... jak jeżdżę po szutrach, lasach, błotach to trzeba liczyć na 32 litry/maks ale co zabawa jest przednia to swoje... czasami zimą, jak mi się chce wyciągam takie krowy ze śniegu jak Skody Yeti, VW TOUAREG-i, czasami zdarzają się Jeep-y... jeżeli chodzi o ceny części to nie narzekam są one nieco wyższe (tak ok 20-30%) niż w osobówkach klasy średniej... samochód w ogóle się nie psuje, jeżeli coś wyskoczy to jakaś głupota - drobnostka, którą można we własnym zakresie zlikwidować
9,8
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Chciałbym tutaj rozwiać stereotyp wysokich kosztów utrzymania auta. W wersji s-turbo wcale nie trzeba zawsze wyciągać silnika do jakiejkolwiek czynności serwisowej, ba nawet świece sam wymieniłem bez większego kombinowania. Jak czytam opinie, że regulacja luzów zaworowych w tym silniku kosztuje 2tys. zł, to zastanawiam się czy mechanik przypadkiem nie oszalał. Rozmawiałem z mechanikiem u którego serwisuje swoje auta, nie jest on specjalistą od subaru, ale powiedział mi, że w tym silniku 170KM może regulacje wykonać na włożonym silniku, jest co prawda to trochę męczące, ale da się. Natomiast potwierdzam, że amortyzatory tylne (SLS) są jakąś pomyłką (psują się na potęgę), ja używam auto dużo po polnych i leśnych drogach dlatego wymieniłem je na zwykłe zawieszenie dostępne bez kłopotu w większości sklepów z częściami. Cena sprężyn na tył z nowymi amorkami to koszt ok. 700zł i mamy spokój na lata. Jedynym kosztem, który mnie niemiło zaskoczył to wymiana sprzęgła... kompletne sprzęgło EXEDY (ok. 1500zł) plus wymiana ok 300zł. Przy obecnych cenach tych aut to prawie 1/5 wartości.
11,4
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Krótkie dystanse, ok 17km prostej drogi z kilkoma wioskami po drodze ok 10L. Jazda po mieście? Widać jak wskazówka schodzi. Za to w trasie zaskakująco - długa trasa (ok 900km), z czego 150km krajowymi, ok 500 autostradą (prędkości ok 140km/h) + 250km po górach - średnio wyszło ok 8,7L. Koszty serwisu na razie na poziomie dowolnego europejskiego auta, niektóre części droższe inne tańsze..
Subaru Forester I