Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Superb III

Podsumowanie 369 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Superb III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,46 zł
11
7,0
42,30 zł
31
7,4
44,44 zł
13
7,5
45,27 zł
13
8,1
48,62 zł
44
8,3
49,98 zł
26
9,5
57,32 zł
13
9,8
59,32 zł
17
9,8
58,97 zł
39
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Skoda Superb III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
34,18 zł
3
6,3
38,27 zł
20
5,1
31,13 zł
5
6,8
41,36 zł
107
6,2
38,10 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Skoda Superb III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (369)

9,8
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
8,0
Skoda Superb III
Liftback 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
7,0
Skoda Superb III
Kombi Facelifting 2.0 TDI SCR 200KM 147kW
7,5
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 150KM 110kW
6,0
Skoda Superb III
Kombi Facelifting 2.0 TDI SCR 200KM 147kW
11,0
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TSI 272KM 200kW
6,4
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
7,7
Skoda Superb III
Kombi 1.8 TSI 180KM 132kW
10,0
Skoda Superb III
Scout 2.0 TSI 280KM 206kW
Spalanie z dystansu 2500 km od nowości.
4,8
Skoda Superb III
Liftback 1.6 TDI Greenline 120KM 88kW
Musialem nauczyc sie zmieniac biegi, w stosunku do wszystkich samochodow (diesela), ktorymi jezdzilem dotychczas (zwyle zmienialem biegi przy wiekszych obrotach). Oczywiscie co chwila pojawiala sie „eco rada”, aby przestrzegac rekomendacji. Wg. tego co sugeruje oprogramowanie komputera zmieniac trzeba przy bardzo niskich obrotach. 6 bieg juz przy 70km/h. Fakt, wtedy spalanie jest niewiarygodnie niskie. I tak. Trasa Warszawa Lódz (wiele razy) predkosc 140 km/h spalanie na calej trasie 5,2, z powrotem 4,8 (moze z gorki? Gdansk Warszawa po A1/A2 srednia z calej trasy 112 km/h, spalanie 5,0. Minimalne spalanie jakie osiagnalem na drogach lokalnych 4,1 litra ze srednia 69km/h (dystans 88km) jazda 100-120km/h. Po miescie, gdy uzywa sie start-stop (Warszawa, korki), nieznacznie ponizej 5l/100. Gdy wylaczymy start -stop, wzrasta do 5,5 l/100. Pytanie, czy ta oszczednosc sie oplaca, w stosunku do zuzycia akumulatora i rozrusznika?! Podsumowujac -rewelacyjne osiagi jak na gabaryty auta, super oszczedny silnik, niskie spalanie. Mala wada- dzwignia zmiany biegow trzeba ciagle machac (manual), Nastepnym razem wybralbym automat. Szczerze polecam auto, z tym silnikiem.
Skoda Superb III