Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,4
Deklaracja producenta
1,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
1,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
3.9

Lista raportów zużycia paliwa (5)

5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
5,8
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Generalnie spodziewałem się spalania na o 2L wyższego. W 18 miesięcy przejechałem 65 tyś km w różnych warunkach 1. Jazda w stylu eco driving - prędkość zgodnie ze znakami (bateria rozładowana tryb hybrydowy) miasto - 6,5-7,2L mieszany - 5,8 poza miastem 3,8-5,2L autostrada/ekspresowa 120-125 km/h - spalanie do 6,5L autostrada/ekspresowa 140 +/- 5kmH - spalanie 7,2-7,5L mrozy +2L / 100 km/h 2. Jazda na samej baterii 12kWh przy oszczędnej jeździe - poza terenem zabudowanym zgodnie z przepisami temp. powyżej 15C - do 60 km. temp. 5-15C = do 43km. temp 0C 25-30km, poniżej 0C max 20 km - w mieście temp. powyżej 15c - do 40km, temp. 5-15C - do 35km, temp. 0 i poniżej max 20 km 3. jazda na baterii - dynamiczna i przy normalnym korzystaniu z ogrzewania w temp powyżej 10C do 20-25km w temp poniżej 10C max 20 przy ujemnych nie warto nawet włączać, lepiej wykorzystać do podgrzewania wnętrza 4. jazda dynamiczna +2L 5. jazda w trybie hybrydowym z naładowaną baterią największy bezsens :), niema w ogóle co podawać takich bzdurnych parametrów Generalnie wlewam 55L do baku i ładuję do pełna baterię 12kW - mogę na tym zrobić od 600 do 1050 km, średnio starcza mi na 750-800 km
5,3
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Przejechane 12000km- auto spełnia oczekiwania. W temperaturach ujemnych najlepiej korzystać z trybu hybrydowego ze względu na zmniejszony zasięg baterii lit-jonowych.
5,3
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Wielki test zaliczony, czyli trasa Olsztyn-Toskania. Auto zaskoczyło niskim spalaniem. Średnia prędkość 94km/h, autostrady Polska i Czechy prędkość 160 i więcej, Austria 130, we Włoszech sporo stania w korkach. spalanie 6,6l/100km. Jestem pod wrażeniem. Oczywiście bez ładowani baterii. Spalanie w trasie przy prędkościach 90-100 to ok 3,5 -4,5l/100km. Można zbliżyć się do 2l/100km przy naładowanej baterii i dziadkowym trybie jazdy. Moja tradycyjna trasa to ok. 300km ze startem z naladowaną baterią, przelot ekspresówką przy prędkości ok 160-180km/h. Spalanie z tej trasy zwykle oscyluje ok 7,8l/100km. Przejechałem iv ok 35000km. Bez żadnych problemów.
4,7
Skoda Superb III
Kombi Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Witam, superb kombi iV - hybryda plugin pierwsze 2800km za mną, pierwsze tankowanie za mną.. jezdze 50km na prądzie - na tym starcza aku, tak realnie, jadą drogami powiatowymi, nie przekraczając 100km/h czasem pare km wiecej, ale 50km jest realnym wynikiem ładowanie prądem - aku realnie na ładowanie od 0 do pełna potrzebuje 9,8kWh czyli tania nocna taryfa w domu, daje nam około 2,6zł za 50km jazda w trybie hybryda, poza miastem - pracuje silnik elektryczny i spalinowy pradu zuzywamy duzo mniej - mysle ze wystarczy nawet na wspomaganie przez 200-300km - ale nie miałem takiej trasy jeszcze - zrobie updejt, jak bedzie spalanie to okolo 4,5l/5,5lh na setke przy spokojnej jezdzie do 110km/h podsumowanie na 2800km na paliwo verva wydałem 180zł na prąd wydałem 130zł przy czym podkreslam - 50km na pradzie, doładowanie 50km powrot na prądzie, jazda po miescie z popołudniowymi obowiazkami na paliwie ładoanie auta to max 16A wiec 3,5h z gniazdka i wiecej sie nie da uzyskac
Skoda Superb III Kombi Plug-In Hybrid