Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia III

Podsumowanie 606 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Octavia III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,12 zł
22
5,7
34,41 zł
2
5,6
34,01 zł
6
6,6
40,00 zł
19
6,0
36,22 zł
6
6,8
41,23 zł
92
6,4
38,75 zł
83
6,4
38,44 zł
51
7,7
46,68 zł
38
9,0
54,18 zł
8
7,6
45,65 zł
16
9,1
54,87 zł
18
8,2
49,50 zł
7
9,7
58,74 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Skoda Octavia III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
18,75 zł
1
Silniki Diesla Skoda Octavia III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,45 zł
3
5,8
35,32 zł
1
5,5
33,64 zł
47
5,3
32,39 zł
23
6,2
37,84 zł
15
5,4
33,14 zł
24
5,9
35,77 zł
40
6,0
36,43 zł
45
6,6
40,44 zł
25
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (606)

9,9
Skoda Octavia III
Kombi Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
5,2
Skoda Octavia III
Liftback Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
4,8
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
6,4
Skoda Octavia III
Liftback Facelifting 1.6 TDI 115KM 85kW
7,7
Skoda Octavia III
Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW
10,8
Skoda Octavia III
RS Kombi Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia III
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
7,6
l/100km
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
7,3
Skoda Octavia III
Liftback Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
10,2
Skoda Octavia III
RS Kombi Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
5,2
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Jestem właścicielem Octavii III fl 1.6 TDI 2018r. Lecz wyposażonej w jednostkę 105KM (77kW) DSG Euro 6. Spalanie w mieście Poznań, odcinek 5 km korki, z włączonym systemem Start & Stop, to przy normalnej jeździe spalanie wynosi 5,1 l/100 km, natomiast przy wyłączonym to spalanie wzrasta do 7l. W trasie przy 120 km/h auto zużywa ok 5l/100 km oleju napędowego, a przy 100 km/h około 4l, natomiast jadąc 90 km/h spalanie wynosi ok 3,5 l/100km. Prędkość obrotowa przy 120 km/h wynosi ok 2000 obr/min na 7 biegu. Natomiast przy 100 km/h ok 1600 obr/min. Auto dość szybko zmienia biegi, przez co nie zalecam jechać z prędkością 70 km/h bo auto ma zaledwie 1200 obr/min, i podczas jazdy pod delikatne wzniesienie są przenoszone lekkie drgania silnika, co zmniejsza komfort podróży. Dlatego polecam jechać wtedy 75 km/h, bo fotoradar nie zrobi zdjęcia, a komfort jest już idealny. Natomiast przy mocniejszym wzniesieniu, auto wykonuje redukcję, lecz wcześniej auto jak i sprzęgło się męczy. Ogólnie polecam tę jednostkę, z DSG silnik sprawdza się świetnie, ponieważ jest ekonomiczny w trasie jak i w mieście, oraz jest komfortowy ze względu na niskie obroty w trasie. Dodatkowo auto jest dobrze wygłuszone, więc oprócz ciszy spowodowanej niskimi obrotami jednostki, auto zapewnia dobre wyciszenie dźwięków otoczenia. Dlatego tramwaj czy ciężarówka nie psuje doznań akustycznych. Pozdrawiam.
5,2
Skoda Octavia III
Kombi Facelifting 1.6 TDI 115KM 85kW
Jestem właścicielem Octavii III fl 1.6 TDI lecz 105KM (77kW) DSG Euro 6. Spalanie w mieście Poznań, odcinek 5 km korki, z włączonym systemem Start & Stop, to przy normalnej jeździe spalanie wynosi 5,1 l/100 km, natomiast przy wyłączonym to spalanie wzrasta do 7l. W trasie przy 120 km/h auto zużywa ok 5l/100 km oleju napędowego, a przy 100 km/h około 4l, natomiast jadąc 90 km/h spalanie wynosi ok 3,5 l/100km. Prędkość obrotowa przy 120 km/h wynosi ok 2000 obr/min na 7 biegu. Natomiast przy 100 km/h ok 1600 obr/min. Auto dość szybko zmienia biegi, przez co nie zalecam jechać z prędkością 70 km/h bo auto ma zaledwie 1200 obr/min, i podczas jazdy pod delikatne wzniesienie są przenoszone lekkie drgania silnika, co zmniejsza komfort podróży. Dlatego polecam jechać wtedy 75 km/h, bo fotoradar nie zrobi zdjęcia, a komfort jest już idealny. Natomiast przy mocniejszym wzniesieniu, auto wykonuje redukcję, lecz wcześniej auto jak i sprzęgło się męczy. Ogólnie polecam tę jednostkę, z DSG silnik sprawdza się świetnie, ponieważ jest ekonomiczny w trasie jak i w mieście, oraz jest komfortowy ze względu na niskie obroty w trasie. Dodatkowo auto jest dobrze wygłuszone, więc oprócz ciszy spowodowanej niskimi obrotami jednostki, auto zapewnia dobre wyciszenie dźwięków otoczenia. Dlatego tramwaj czy ciężarówka nie psuje doznań akustycznych. Pozdrawiam.
Skoda Octavia III